Degeneracija X

16.12.2005., petak

Da ja ću kazetu gurnut u komp. da da ima toga ...ma kod mene ima svega.Znaš ti šza je zapravo retardirano?!?ajd čitamo se pa kad to neko napiše ma naznam...Kad ćemo mi u zg? ja se zaželjela edota i vivian(pokvareno đubre).LEB I SOL...ove tri točkice su mi totalno ono fakat su mi zakon!E ideš samnom i mojim ujakom na klek kad bude bolje vrijeme?MOLIMMTEEEEEEEEEEEEEEEEE(namjerno je spojeno mislim nije namjerno al neda mi se brisa) dete kreten!!!Željkica je upravio ispravila POVIJEST.Ma pametno moje ljubim te u razdjeljak znala sam ja da ti to možeš!!!



E pošto je to sad neki hit pisat neke dark pjesmice napisah i ja jednu totalno morbidnu:


PRČ S KOZAMI

Ima jedan čovjek, čuvar je koza
a kad padne noć najdraža mu je poza 69
prč s kozami u krevet

Jebe on njih odonaprijed,
jebe on njih odostraga
svaka kozica posebno mu je draga

E moji ljudi ne vidjeh večeg jada
Čovjek je pojebao
pola svoga stada

Jebo, jebo dok nije iznemogo
probajte i vi
što je i on probo-(radi rime!)

aha ko je sada dark aj da vidim neku goru!!!nemojte se sramit...

<< Arhiva >>