Degeneracija X

14.12.2005., srijeda

Klek-drek

Jučer naveče odem ja malo do svog ujaka sjednemo se mi fino zapalimo si cigaretu i tak zajebancija.I tak pokazuje mi slike od moje sestre ta žena nije normalna bio je kod nje jedan dan i ima preko 100 njenih slika kao radi roman u slikama a to nije roman neznam radi neš ko za gluhonjeme samo njene slike iz kojih ti moraš skužit priču ma retardirano kao i cijela moja familija i sad ja komentiram slike: a znam te naočale to su one bez ogledala i on se počne trgat od smijeha vičem ja ma ne ogledala , zrcala, zrcala.Aj ti to sad shvati, ja sam totalno popizdila.Reko je da njega nasmijavaju njene slike a meni će snimat zvuk jer valjam nemoguće gluposti..a reko ja njemu ujo nisi ti upoznao moju prijateljicu Francu!!!Onda smo sse malo prebacili na njegove umjetničke slike i moram priznat čovjek ima dara.Otišo je negdje u pripizdinu na Klek (brijem) i tamo opet radio taj neki deformirani dokumentarac.Prvo imaš njegovu sliku u autu kak se smiješka, vrijeme ljepo i ide prema kleku, onda imaš sliku di vrijeme nije tako lijepo što se odrazilo i na njegovu facu, a kad je došao gore a gore oluja popizdio je i rekao evo pi... materinu sad si ljut sad se slikaj.I tak pita on mene jesam ja bila na kleku reko nisam nikad.Ajmo!Ja njega gledam ajmo sad !Reko ujo opet si se počeo drogirat ne bu bilo dobro!E i to je bio najzanimljiviji dio moga dana!Ja si podhitno trebam nači život, taj mi je komentar dala i moja draga prijateljica death angel.Kako dražesno!

<< Arhiva >>