Degeneracija X

04.12.2005., nedjelja

Dođem u Edison jazz mi opet neda pivu u 5min. neko mi ukrade kišobran,ali jebeni kišobran!kolko retardiran moraš bit da ukradeš nekom kišobran???I sad ja pitam đeza dobro di mi je kišobran i sad se on počne derat na mene kaj ti ja ličim na policajca ovo ti je zadnja opomena pred isključenje..e tad sam popizdila reko đez znaš šta..JEBI SE ...i tako sad po 56 put imam zabranu ulaska u Edison dok on tamo radi.Onda odemo do knjige i kave ni tamo nam nedaju pivu, za to vrijeme Bojan skače po lokvama Najda se legne u lokvu i objašnjava meni kako sam ja zabrijala u svom mozgu da sam depresivna a da zapravo nisam ...nisam ju doživljavala što je i primjetila nakon nekog vremena.Ubiti njima je pojam pozitivnosti skakanje po ulici i pjevanje pjesmica:feel the rain on your skin no one else can feel it for you... i nešto u tom stilu mislim sve je to ok ako to njih uveseljava ali zašto misle da bi to mene moglo razveselit nakon đeza,knjige i kave pa još i benze- već 5 godina mi na benzi daju alkohol i u petak su mi dali , ali ne jučer kad mi je dan bio tako jako u kurcu da kaj bi ja još i pivu i dobro ja izađem van reko pričekatr ćemo nekoga punoljetnog da nam kupi pivu tu je bilo tolko retardiranih ljudi koji su naletili o tome mi se stvarno neda pričat i sad najda se izdere fak ju i lik izleti iz benze :kaj fak ju očeš ti šamarčinu a najda onako bajerski aj probaj -ja sam maloljetna i nemožeš mi ništa, ja se trgam od smijeha a lik stoji onak popišan nezna šta će reć onako ajd brišite s pumpe reko već trčim...ali bitno da sam ja nakraju završila u riveru i dobila svoju pivu to jako poštujem !!!e a ovaj lik iz kavasakija vokal mi je isti bumbo preslikani, čula sam da je truba iz karlovca.koga briga, kom se ovo uopće da čitat osim tebi željka.. pusica

<< Arhiva >>