Aktualna sezona: u SAD je završilo prikazivanje
Autorica: Barbara Hall
Glume: Amber Tamblyn, Joe Mantegna, Mary Steenburgen,
Michael Welch, Jason Ritter,Christopher Marquette,
Becky Wahlstrom
Termin prikazivanja: subotom u jutarnjem terminu na RTL
Pilot epizoda: 23. rujna 2003.

Dobitnica nagrade "People's Choice" (za koju se, usput, kaže da je najrealnija jer sami gledatelji dodjeljuju nagrade) za najbolju novu dramsku seriju te nominirana za Emmy, hvaljena serija "Dodir s neba" o kojoj se puno pričalo kad se pojavila, stekla je veliki krug poklonika koji su s tugom pokušavali na razne načine vratiti seriju da nastavi prikazivanje sa trećom sezonom. Međutim, do toga neće doći jer čelnici kuće CBS nisu dali zeleno svjetlo na mnogobrojne mailove i poruke uzrujanih fanova. Prigodom skorašnjeg završetka serije i u nas (zadnja epizoda se emitira 3. lipnja) donosim recenziju na ovaj projekt koji je mnogima ostao u lijepom sjećanju.
Will Girardi (Joe Mantegna) šef je policije u gradiću Arcadia gdje se doselio sa svojom obitelji, ženom Helen (Mary Steenburgen) te djecom Kevinom (Jason Ritter), Lukeom (Michael Welch) te 16-godišnjom Joan (Amber Tamblyn). Kevin je nekadašnji sportaš koji je zbog prometne nesreće ostao paraliziran pa se kreće u kolicima. Njegov brat Luke je štreber koji nema sreće s curama. Joan je naizgled obična tinejđerka, ali joj se počnu događati čudne stvari jer joj najednom prilaze nepoznati ljudi koji joj se predstavljaju kao Bog! Iako Joan u početku misli da je riječ o pukoj šali, Bog se sve više uvlači u Joanin život i pomaže joj da shvati neke stvari ali joj i govori što da radi kako bi pomogla svojim bližnjima. Razvija se poseban odnos između njih, ali Joan teško shvaća Boga te joj ponekad nije jasno što On želi postići. Nimalo joj ne izgleda da se njezin život promjenio nabolje otkad je upoznala Boga jer joj brat i dalje sjedi u kolicima, a ona se teško nosi s novonastalom situacijom. U početku nitko ne zna što Joan proživljava već samo njezin povučeni prijatelj Adam (Christopher Morquette) s kojim ona razvija poseban odnos. S vremenom oni prohodaju i nose se zajedno sa školom, ljubavi, Bogom...

Image Hosted by ImageShack.usKao što sam već napomenuo, unatoč riječima hvale i više nego dobrim odazivom publike, "Dodir s neba" je ukinut nakon dvije godine prikazivanja. Šteta, jer radi se o odličnoj, izuzetno atmosferičnoj i dirljivoj seriji. Barbara Hall je vješto spojila religioznu s teen temom, a glumci su odreda izvrsni. Nije lako napisati projekt o Bogu jer ne možemo znati kako on postupa i razmišlja, a autorica je to odlično izvela. Izbjegavajući zapadanje u odveć spektakularne scenarije većine američkih serija, približila nam je naizgled dosadnu temu i dojmila mnoge mlade, a i njihove roditelje. Tu je i odlična najavna špica "What if God was one of us?" koju pjeva Joan Osoburne. No, Dodir s neba" nije mogao izbjeći tipičnu klišejziranost mnogih obiteljskih serija, jer govore o istim i dosadnim problemima. Neki dijelovi djeluju malo naivno, a u mnogim trenucima serija je previše didaktična. Ipak, ovo je jako dobra razbribriga u doslovnom smislu te riječi.

Statistike:
- serija je bila jedna od najhvaljenijih u 2003. godini
- mnogi su se gledatelji oduševili zato što im je serija približila Boga, a mnogi roditelji su vrlo pohvalno reagirali zato što je serija, progovorivši o nekim ozbiljnim problemima, potakla njihovu djecu da razgovaraju s njima o tome
- iznenađujuća je činjenica koliko fan i drugih sličnih web stranica ima o ovoj seriji: provjerite na http://www.google.com
- glavna glumica Amber Tamblyn se nije jako žalila što je serija prilično brzo završila. "Drago mi je što sam uopće sudjelovala u takvom projektu", izjavila je

Ocjena: thumbupthumbupthumbup / thumbupthumbupthumbupthumbup

25.05.2006. u 20:34 • 6 KomentaraPrint#

< svibanj, 2006 >
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

OYO.hr

Rezultati prošle ankete:

Tko ima najbolje serije?
NOVA 54,8 % (23 glasa)
RTL 28,6 % (12 glasova)
HRT 16,7 % (7 glasova)

Hvala svima koji su glasali!

Šta možete naći ovdje?
Ovo je blog o onome što najviše volim gledati na tv-u, serijama. Pošto se zanimam za recenzije i često ih čitam u brojnim časopisima, napravio sam ovaj blog da bi isprobao vlastito umijeće pisanja istih. Najčešće recenziram serije koje se trenutno prikazuju u nas, iako će biti i starijih serija kao stalni dio ovog bloga. Blog postoji od 09. ožujka ove godine i otad sam se udomaćio u blogosferi i među ostalim blog kritičarima. Pošto uz sve obveze nisam imao mnogo vremena za pisanje, napisao sam desetak recenzija, ali ću nastojati da ih ubuduće bude i više. Osim recenzija, na blogu možete čitati i novosti iz serijskog svijeta, ankete, top liste, kritike pojedinih epizoda serija te o serijama koje su popularne u SAD-u i mnogim drugim zemljama kao i očekivanja o njihovom mogućem dolasku u Hrvatsku.

Svi koji želite, možete mi pisati na lostman@net.hr

Tumač ocijena
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup REMEKDJELO
thumbupthumbupthumbupthumbup VRLO DOBRO
thumbupthumbupthumbup SOLIDNO
thumbupthumbup GLEDLJIVO
thumbup JAKO LOŠE

Novosti iz serijskog svijeta

yes Fantasy hara Novom Tv

U tradiciji "Harry Pottera" i "Gospodara prstenova" na radost svih ljubitelja fantasyja, na Novu Tv stiže nagrađivana mini-serija "Zemlja zmajeva" ("Earthsea"), ekranizacija dva hit-romana Ursule K. LeGuin. Dvije epizode ove mini-serije možemo pogledati u ponedjeljak 19. i utorak 20. lipnja u 20 sati na Novoj Tv. To je priča o mladom čarobnjaku Gedu koji otkrije da ima magične moći te da mora krenuti na putovanje i njima spasiti Zemlju zmajeva. Geda je utjelovio Shawn Ashmore ("X-men"), a mladu svećenicu Kristin Kruek (Lana Lang iz "Smallvillea").

yes Fantasy hara Novom Tv (part two)

S Nove Tv stiže još jedna vijest koja bi mogla uljepšati ove vruće dane. Tjedan dana nakon "Zemlje zmajeva", Nova će prikazati dvodijelnu mini-seriju "Merlin" i to ponovo u ponedjeljak i utorak (26. i 27. lipnja) u 20 sati. Serija je nominirana za 11, a osvojila je čak 4 Emmyja (za kostimografiju, šminku, art direkciju i specijalne efekte). Dakle, čeka nas još jedan vizualni spektakl sa prepoznatljivom klasičnom fantasy pričom. Čini se da je Nova Tv započela ciklus mini-serija (možda samo fantasy?) kako bi popunila termin ponedjeljkom i utorkom, a dali je učinila dobar potez, vidjet ćemo u narednim danima.

yes Povratak "Prijateljice"

Bivša zvijezda najbolje humoristične serije desetljeća "Prijatelji", Lisa Kudrow, potpisala je ugovor s TV kućom NBC. Radi se o novom projektu, navodno ekranizaciji knjige "But Enough About Me" Jancee Dunn. Nakon neuspješnog pokušaja nastavka karijere sa serijom "The Comeback" koju je radila za HBO, Lisi će ovo biti drugi serijal nakon "Prijatelja".

yes Noviteti HBO-a za srpanj

Svi koji imaju satelitski program te prate hrvatski HBO, mogli bi biti razveseljeni njihovim programom za vruće ljetne dane. Tv kuća koja je inače poznata kao rijetka koja i u toplim mjesecima nudi podosta premijernog programa, u srpnju nastavlja emitirati serije "Pravi seks ekstra", "Svita", "Trava" te "Rat u kući", dok se na male ekrane vraća i karizmatični "Dr. Huff". Za filmofile, HBO donosi 20 novih filmskih naslova, a "50 prvih poljubaca", "Gigli", "Nakon sumraka" i "Mandžurijski kandidat" su samo neki.

yes "24" na filmu - 100%

Nakon brojnih nagađanja o snimanju filma po megapopularnoj seriji "24", iz studija 20th Century Fox stiže potvrda istih. Serija će se prilagoditi filmskom formatu, a snimanje je zakazano za slijedeće proljeće i ljeto, tijekom pauze između šeste i sedme sezone serije. Nije još sigurno dali će glavni glumac "24" Keifer Sutherland ponoviti ulogu koja ga je proslavila, ali pošto je već puno puta iskazao interes za takav projekt, ne bi trebalo biti problema.

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se