GLAVOM KROZ EKRAN - recenzije serija

Aktualna sezona: u RH četvrta, u SAD osma
Žanr: fantastična/dramska serija
Autorica: Constance M. Burge
Glume: Allyssa Milano, Holly Marie Combs, Rose McGowan, Shannen Doherty
Termin prikazivanja: subotom prijepodne na Novoj Tv (RH) te nedjeljom u 20:00 na WB (SAD)
Pilot epizoda: 7. listopada 1998.

arobnice" nam dolaze iz kreativne radionice producenta Aarona Spellinga, a to je zapravo nadnaravna dramska serija o tri sestre Halliwell: Prue (Shannen Doherty), Piper (Holly Marie Combs) i Phoebe (Alyssa Milano) koje, nakon godina razdvojenosti, odluče započeti zajednički život u obiteljskoj kući. Njihova baka im je ostavila čarobne moći koje su jedinstvene za svaku od njih. Zajedno čine "moć trojke" koja je u borbi protiv demona, čudovišta, vještica, zlih čarobnjaka i ostalih gotovo nepobjediva. Pošto su u početku još neiskusne u svijetu u kojem su se našle, zanosnim sestrama pomaže "Knjiga sjenka" koja je također ostavština bake. "Knjiga sjenka" im pomaže da i razvijaju svoje moći. Uz niz zanimljivih i intrigantnih zapleta kao čto su putovanje kroz vrijeme, boravak u drugoj dimenziji, niz borbi protiv zlih sila i još bezbroj "magičnih", problema, sestre se moraju nositi i s "običnim" životom koji, kao i svima, donosi niz iskušenja i nevolja. Iako se činilo da ih nijedno zlo ne može savladati, najstarija sestra Prue ipak umire u trećoj sezoni serije. Shrvane njenom smrću, Piper i Phobe saznaju da imaju i polusestru, a to je Paige (Rose McGowan) koja im se priključuje u četvrtoj sezoni da bi im pomogla u daljnem spašavanju čovječanstva od zla.

Likovi:
Pheobe (Alyssa Milano) je najmlađa sestra Halliwell, u početku vrlo vrckava i neozbiljna, kasnije shvati kako je to živjeti u svijetu u odraslih. Ima moći predviđanja budućnosti i viđenje prošlosti i levitacije. Teško joj je zadržati neki posao, a nema baš ni neke sreće s dečkima (u 2., 3. i 4. sezoni je u vezi s demonom Coleom Turnerom (Julian McMahon), no tu ljubav je teško održavati).

Piper (Holly Marie Combs) je kreativna i romantična vještica koja vjeruje u vječnu ljubav. Otkad je u 2. sezoni upoznala dobrog Lea (Brian Krause) u njega se jako zaljubila te je kroz gotovo sve sezone s njim u vezi. No, ta veza je vrlo nestabilna jer su oni iz dva različita svijeta (Leo živi "na nebu" te pomaže dobroj sili za koje čarobnice i obavljaju zadatke). Piper ima zanimljivu moć zaustavljanja vremena. Iako njena sposobnost ne traje dugo, Piper može zamrznuti gotovo sve: predmete, ljude, čak i pojednine dijelove tijela.

Prue (IShannen Doherthy) je najstarija i najsavjesnija sestra Halliwell. Želi pod svaku cijenu uspjeti u životu. Često ima probleme na poslu. U početku je u vezi s Andyjem, ali on na kraju 1. sezone umre. Prue je često najjača u magiji jer postupa tome vrlo savjesno te je jako povezana sa svojom preminulom bakom. Ima moći pomicanja predmeta i osoba, a ako djeluje jače može bacati i razarati neopisivom snagom. Kasnije Prue dobije i sposobnost astralne projekcije. Umire na kraju 3. sezone.

Iako je drukčija od ostalih Spellingovih projekata, serija "Čarobnice" je stekla zapaženu popularnost i mnogo redovitih obožavatelja. Glavni aduti ove serije su izvanredni specijalni efekti koji impresivno uprizoruju svijet magije te atraktivna glumačka ekipa sa vrlo zgodnim glumicama Milano, Combs, Doherty i McGowan. Cure super glume, a i jako su zgodne. "Čarobnice" sadrže i niz zanimljivih fantasy priča koje intrigiraju gledatelje. Problem je u tome da serija ima previše sezona te pomalo zapada u svoju rutinu, a zapleti postaju sve dosadniji. Nerealno je da sestre gotovo uvijek, na kraći ili duži period, savladaju demone. Serija pati i zbog dramske neujednačenosti čega su posljedica često zapadanje u koncept sapunice i preslični zapleti epizoda.

Bez obzira, vrijedi pogledati dvije/tri sezone "Čarobnica" jer je ta serija vizualno impresivan doživljaj, što zbog nevjerojatnih efekata, što zbog zanosnih i borbenih glavnih glumica. Konačno, bar će vaše oči biti zadovoljne.

Statistike:
- za specijalne efekte je zadužen cijeli tim stručnjaka
- iako je serija bila popularna kad se pojavila, izgubila je popularnost tokom sezona, ali producenti se nisu dali nego su je nastavili emitirati bez obzira na sve
- serija je ponovo privukla pažnju gledatelja ove godine jer se u SAD-u prikazuje posljednja, osma sezona
- lik Prue Halliwell kojeg glumi Shannen Doherty autori nisu htjeli ubiti, ali su na to bili prisiljeni. Naime, glumica je u privatnom životu jako problematična. Prvo je tražila da izbace iz serije Teda Kinga koji je glumio njenog dečka Andyja jer joj je glumac išao na živce. Autori su to naposljetku i učinili. Naređeno joj je i pohađanje tečajeva kontrole i bijesa jer je često uzrokovala neke incidente kao što su vožnja u pijanom stanju, ispisivanje nevažećih čekova u iznosu od 30 tisuća dolara...
- u osmoj sezoni glavne glumice dobivaju sto tisuća dolara po epizodi

Ocjena: thumbupthumbupthumbup

27.04.2006. u 21:04 • 11 KomentaraPrint#

utorak, 18.04.2006.

Forenzikom do riješenja zločina

EKIPA ZA OČEVID (CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION) Image Hosted by ImageShack.us

Godina: 2000-
Sezona: zasad šest
Aktualna sezona: u RH peta, u SAD šesta
Žanr: kriminalistička/dramska serija
Autor: Anthony E. Zuiker
Glume: William L. Petersen, Marg Helgenberger, Jorja Fox, George Eads, Gary Dourdan, Paul Guilfoyle, Robert David Hall, Eric Szmanda
Termin prikazivanja: srijedom navečer na HRT 2 (RH) i četvrtkom u 21:00 na CBS (SAD)
Pilot epizoda: 6. listopada 2000.

Od Jerryja Bruckheimera, jednog od najuglednijih producenata, stiže nam serija koja je udarila temelje svim kriminalističkim serijama i postigla nezapamćen uspjeh, a forenziku napokon predstavila svijetu. Riječ je, naravno, o "Ekipi za očevid", majki svih ekipa za očevid. Otkad se počela prikazivati 2000. godine, serija nije izgubila na kvaliteti niti je sišla s liste najgledanijih serija. "Ekipa za očevid" nam, za razliku od sličnih krimi serija, nudi pogled u uzbudljive živote forenzičkih istražitelja koji su najčešće najzaslužniji za riješenje brojnih intrigantnih slučajeva. Zahvaljujući seriji, ljudi su se napokon upoznali sa ovom zanimljivom znanošću, a posljednjih pet godina broj brucoša na fakultetima kriminalistike vrtoglavo raste.

Dakle, serija prati rad ekipe forenzičara iz Las Vegasa. Na čelu s veteranom Gilom Grissomom (William L. Petersen), odvažni istražitelji Catherine Willows (Marg Helgenberger), Warrick Brown (Gary Dourdan), Nick Stokes (George Eads), Sara Sidel (Jorja Fox) i Greg Sanders (Eric Szmanda), zajedno s cap. Jimom Brassom (Paul Guilfoyle) i dr. Albertom Robbinsom (Robert David Hall), pokušavaju najmodernijim znanstvenim metodama i logičkim zaključcima riješiti mnogobrojne zločine. Drugi najzaposleniji kriminalistički labaratorij u SAD-u svakodnevno se susreće sa zamršenim slučajevima i slagalicama. Slijedeći dokaze i svoju intuiciju, istražitelji uglavnom uspješno otkriju kriminalce.

Image Hosted by ImageShack.us "Ekipa za očevid" je zanimljiva i inteligentna serija koja je danas već fenomen u svom žanru. Serija nudi neobične i raznovrsne slučajeve te uvid u opremu forenzičara koja fascinira milijunske gledatelje diljem svijeta. Napravljena je s mnogo detalja koji nas u potpunosti upoznavaju sa svijetom forenzičara. Pojedinci diljem svijeta sa zanimanjem prate svaki dio istrage u "gradu grijeha" te pokušavaju doći do riješenja prije no što se on u seriji otkrije.
Unatoč ponekim klišejziranim zapletima, par nemaštovitih razloga zbog čega je određeni kriminalac počinio ubojstvo te pomalo ishitrenim završnicama epizoda, "Ekipa za očevid" je kultna serija koja nas sa mnogo stila uvodi u svijet forenzike te je svakako vrijedna gledanja.

eek Statistike:
- zbog ogromne popularnosti serije, napravljena su dva spinoffa "CSI: Miami" i CSI: New York" koji imaju sličnu radnju samo u drugim gradovima
- sva oprema u labaratoriju u potpunosti funkcionira zato što je kupljena, iznajmljena ili su je tvrtke dale kao reklamu za nove proizvode
- serija je toliko popularna i udomljena u svijetu da je napravljena PC igra CSI koja omogućuje igračima da se sami okušaju u ulozi istražitelja
- unatoč spinoffovima ove serije te gomili drugih krimi serija, "Ekipa" je uspjela zadržati visoku gledanost kroz svih šest sezona (svaki tjedan je na američkoj ljestvici top 10 najgledanijih serija)
- autori serije su dijelove scenarija ustupili Maxu Allanu Collinsu, američkom piscu, koji je na temelju toga zasad napisao dvije CSI knjige (obje prevedene na hrvatski jezik) pod nazivima "Dvojka" i "Grad grijeha"
- uspjeh serije je rezultirao sve većem broju brucoša na fakultetima kriminalistike i forenzike
- mnogi su se vodeći ljudi policija diljem svijeta žalili na seriju jer im je teško biti korak ispred zločinaca koji puno nauče iz serije te, otkad se emitira serija, sve uspješnije prekrivaju tragove zločina
- oduševljen uspjehom svih ekipa za očevid, autor cijele CSI franšize Anthony E. Zuiker namjeravao je za svaku večer u tjednu imati različitu CSI seriju koja bi se odvijala u drugom gradu (dakle, još četiri spinoffa!), no do realizacije tog ambicioznog projekta još nije došlo

Ocjena: thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

18.04.2006. u 19:46 • 24 KomentaraPrint#

subota, 15.04.2006.

Obavijest

Pošto odlazim na put i vraćam se tek u utorak, neću skoro objaviti novu recenziju serije. Dotad čitajte boxeve koje sam malo osvježio. Hvala na dobrom broju komentara! Uživajte u uskrsu i praznicima i iskoristite ih najbolje šta možete!

Uskoro...
... recenzija serije "Ekipa za očevid"

15.04.2006. u 09:23 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 10.04.2006.

Naizgled savršen svijet

O.C. (The O.C.)
Godina: 2003-
Sezona: zasad tri
Žanr: teen/dramska serija
Autor: Josh Schwartz
Glume: Peter Gallagher, Kelly Rowan, Benjamin McKenzie, Mischa Burton, Adam Brody, Rachel Bilson...
Termin prikazivanja: subotom poslijepodne na HRT 2

Serija O.C. je stekla ogromnu popularnost nakon dvije sezone prikazivanja u Americi, a i u trećoj sezoni, koja će uskoro završiti svoje prikazivanje u SAD-u, je ostala atraktivna. Opisana kao spoj "Merlose Placea" i "Beverly Hillsa" serija je privukla i velik broj odraslih gledatelja iako joj je pridodan epitet tinejđerske sapunice. O.C. ima jako puno fanatičnih obožavatelja diljem svijeta te je počela postavljati trendove u modi i glazbi. Producenti objašnjavaju da je za takav uspjeh zaslužan, prije svega, odličan spoj dviju generacija (teen i njihovih roditelja) koji je zastupljen u scenariju.
Radnja serije se odvija u Kalifornijskom okrugu Orange Country (skraćeno O.C.) koji je na prvi pogled savršen, no ispod površine se krije niz intrigantnih tajni glavnih likova koje se polako počinju otkrivati i zakuhtavati dolaskom siromašnog Ryana (Benjamin McKenzie) u okrug. On je tamo dospio zahvaljujući odvjetniku Sandyu Cohenu (Peter Gallagher) koji ga je spasio odlaska u zatvor zbog pljačke te mu je odlučio pomoći i pružiti novu priliku za bolji život. Iako su svi u početku nezadovoljni Sandyjevim postupkom, obitelj ga ipak prihvati. Ryan se sprijatelji sa Sandyjevim sinom Sethom (Adam Brody) i zaljubi se u zgodnu susjedu Marissu (Mischa Burton) s kojom kasnije i prohoda... Serija nam pruža i niz drugih zapleta kao što su pokušaji sramežljivog Setha da uspije sa djevojkama, problemi Sandyjeve žene Kirsten (Kelly Rowan) sa svojim ocem, razvod Marissinih roditelja, svađe Ryana i Marisse, pijanstvo mladih, poremećeni tinejđeri, ponovni ulazak bivše djevojke u Ryanov život, veza tinejđera i duplo starije žene, (kasnije) Sethova istodobna veza sa dvije djevojke...
Unatoč tome što je stekla zadivljujuću popularnost, serija "O.C." ne nudi ništa novo i originalno. Zapleti su preobični i pretipični koji su već viđeni u sličnim tv projektima. Previše se razvlači veza Ryana i Marisse jer se neprestano svađaju (pri čemu Marrisa bar malo zaplače) i mire (podsjeća na sapunicu, zar ne?). Priče o roditeljima problematičnih tinejđera nekad znaju biti mahom dosadne, a nekad izrazito zanimljive. Serija jednostavno nema ono nešto po čemu bi bila posebnija od ostalih teen serija i po čemu bi tjerala gledatelje da jedva čekaju novu sezonu. No, odličan je lik Setha Cohena koji unosi svježinu u seriju. On je odlično okarakteriziran, zabavan je lik prepun humora, sarkazma i ironije, a najbolje je što se duhovito šali na svoj račun. Da njega nema, serija bi bila pomalo izgubljena. Autorima se mora priznati i vješt spoj dviju generacija u seriji čime privlače gledatelje različitog uzrasta. Ukratko, "O.C." je OK serija za zabavu kada nemate pametnijeg posla. Nedostaje pravih iznenađenja i neočekivanih obrata. Ipak, u Hrvatskoj je još u tijeku prikazivanje prve sezone pa postoji mogućnost da se u novoj sezoni moj dojam o seriji promijeni.

Statistike:
- serija je dobila mnoge nagrade Teen Choice, između ostalih za najbolju dramsku ili akcijsku seriju, za najbolju novu seriju, a nagrađeni su i glumci Adam Brody i Mischa Burton
- predsjednik SAD-a je jednom prilikom zbog TV konferencije prekinuo emitiranje epizode, a obožavatelji su se tako naljutili da im je na sljedećoj konferenciji uputio ispriku
- kao i slični TV projekti, i "O.C." je počeo postavljati trendove u glazbi i modi
- partneri iz serije Adam Brody (Seth) i Rachel Bilson (Summer) su se zaljubili i privatno te su se vjenčali
- jedan je Kalifornijski klub studenata iskazao fanatično obožavanje serije time da su pokrenuli Bratstvo Sandyja Cohena, u kojem podupiru rad stvarnog braniteljskog ureda u Kaliforniji u kojem i radi lik Sandyja iz serije
Ocjena: thumbupthumbupthumbup

10.04.2006. u 18:30 • 16 KomentaraPrint#

subota, 01.04.2006.

Opstanak na tajanstvenom otoku

IZGUBLJENI (LOST)
Godina: 2004-
Sezona: zasad dvije
Žanr: pustolovna/dramska/SF serija
Autori: J.J. Abrams, Jeffery Lieber, Damon Lindelof
Glume: Matthew Fox, Evangeline Lilly, Emile de Ravin, Neven Andrews, Terry O'Quinn, Dominic Monaghan, Josh Holloway, Harold Perrineau i još mnogi drugi
Termin prikazivanja: četvrtkom u 21.55, Nova Tv

Od tvorca hit serije „Alias“ stiže nam još jedna uspješnica. Riječ je o seriji „Izgubljeni“ koja je već dvije godine, uz „Kućanice“, najgledanija serija na Američkom području, ali i šire. Razloga za takvu popularnost ima mnogo: serija je vrlo uzbudljiva, inteligentna i tajanstvena te je napravljena kao slagalica koju će samo oni najpametniji uspjeti složiti. U prvoj sezoni je otkriveno premalo da bi netko shvatio bit serije, ali autori su, zahvaljujući njenoj popularnosti, obećali mnogo sezona u kojima će postupno otkrivati smisao svega što se događalo na otoku. Abrams je također rekao da je bio veliki ljubitelj serije „Dosjei X“ i da se, nakon toliko epizoda, razočarao krajem zbog nerazrješenih tajna te je odlučio da će dati sve od sebe da se njemu ne dogodi isto.
Priča govori o skupini 40-ak ljudi koji su preživjeli pad aviona Oceanica 815 te su se našli na neobičnom otoku usred Tihog oceana. Kako pomoć spasitelja ne stiže, preživjeli pomalo gube nadu da će ih netko pronaći te su prisiljeni na život jedno s drugim na otoku. Kao vođa se izdvoji doktor Jack Sheppard (Matthew Fox) koji pokušava pronaći hranu i mnoge izlječiti. Među "Izgubljenima" je još cijela lepeza zanimljivih karakternih likova od bjegunke Kate (Evangeline Lilly), neobičnog i inteligentnog Lockea (Terry O'Quinn), tajanstvenog Sawyera (Josh Holloway), trudne Claire (Emilie de Ravin), bivše rock zvijezde Charliea (Dominic Monighan), debelog Hurleyja koji skriva veliku tajnu, crnca Michaela i njegova sina Walta, razmažene Shannon i njezina brata Boonea (koji kasnije umre), japanaca Sun I Jin te još mnoštvo drugih. Serija se podrobnije bavi upravo tim likovima te nam u svakoj epizodi daje uvid u prošlost jednog od njih na temelju njegova sjećanja. Prošlost svakog lika je intrigantna jer svi oni imaju neobičnu životnu priču. No, otok krije mnogo tajni. "Izgubljeni" se moraju suočavati sa polarnim medvjedom na tropskom otoku, "čudovištem" koje vreba iza krošnji i čudno se glasa, ludom Francuskinjom koja je već 16 godina na otoku a da pomoć nije stigla, drugim avionom, skupinom "The Others" o kojoj se nije još ništa konkretno otkrilo te poklopcem usred ničega koje je ispod sebe otkrilo prolaze u još mnogo prostorija. Naravno, uza sve to, preživjeli se moraju pobrinuti za hranu, vodu i mjesto prebivanja.
Uzbudljiva serija "Izgubljeni" je definitivno najbolja serija koju pratim i vjerujem da će mi dugo ostati u sjećanju. Odlično je napravljena, scenarij je vješto napisan, autori inteligentni i sa puno zanimljivih ideja. Likovi su zanimljivo i opširno okarakterizirani. Glumačka postava je odlična što pokazuje osvojeni Emmy za casting. Svaka epizoda krije neke činjenice vezane uz misteriozni dio, ali uvijek zanimljivo završi pa vas tjera da bez daha gledate novu epizodu i razmišljate na moguće odgovore na brojna pitanja. Serija je toliki fenomen u svijetu da su svakodnevne rasprave mnogih ljudi o otočnim teorijama gotovo uobičajene. Na internetskim forumima neki smatraju da su svi likovi zapravo mrtvi te su sad u čistilištu. Neki misle da su oni u vizijama nekog vidovnjaka ili su u vremenskoj dimenziji. Neki pak smatraju da sve ima veze s nizom šest brojeva koji se često spominju u seriji jer jednog lika stalno prati nesreća otkad je tu kombinaciju upotrijebio na lotu. Što god bilo, to su samo nagađanja koja šire granice mašte fanatičnih gledatelja. Za konkretne odgovore treba čekati još mnogo sezona koje su autori obećali. Dakle, ako tražite seriju koja će im podići adrenalin i natjerati vas da s nestrpljenjem očekujete novu epizodu da biste otkrili bar dio tajni koje vas fasciniraju, ovo je pravi izbor.

Statistike:
- pilot "Izgubljenih" je najskuplji pilot u povijesti televizije
- premijeru druge sezone je pratilo oko 24 milijuna gledatelja u SAD-u (6 milijuna više nego premijeru prve sezone) te je ona proglašena najgledanijom premijerom desetljeća
- serija je osvojila niz prestižnih nagrada uključujući 6 Emmyja (za najbolju dramsku seriju, režiju, casting, kameru, specijalne efekte te za rad J.J.Ambramsa na seriji) te je imala još 4 nominacije za Emmyje i Zlatni globus
- kritičari su seriju opisali kao spoj "Opstanka" i "Dosjea X" te je ona kritičarski i gledateljski jedna od najuspješnijih u tv sezonama 2004/2005 i 2005/2006
- serija je dobila status kultne serije prije nego što je i prva sezona završila
- zahvaljujući ogromnom uspjehu serije u SAD-u je pokrenut časopis "Lost - the official magazine" koji se bavi svime što ima veze sa
serijom te izlazi jednom mjesečno

01.04.2006. u 01:22 • 8 KomentaraPrint#

< travanj, 2006 >
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

OYO.hr

Rezultati prošle ankete:

Tko ima najbolje serije?
NOVA 54,8 % (23 glasa)
RTL 28,6 % (12 glasova)
HRT 16,7 % (7 glasova)

Hvala svima koji su glasali!

Šta možete naći ovdje?
Ovo je blog o onome što najviše volim gledati na tv-u, serijama. Pošto se zanimam za recenzije i često ih čitam u brojnim časopisima, napravio sam ovaj blog da bi isprobao vlastito umijeće pisanja istih. Najčešće recenziram serije koje se trenutno prikazuju u nas, iako će biti i starijih serija kao stalni dio ovog bloga. Blog postoji od 09. ožujka ove godine i otad sam se udomaćio u blogosferi i među ostalim blog kritičarima. Pošto uz sve obveze nisam imao mnogo vremena za pisanje, napisao sam desetak recenzija, ali ću nastojati da ih ubuduće bude i više. Osim recenzija, na blogu možete čitati i novosti iz serijskog svijeta, ankete, top liste, kritike pojedinih epizoda serija te o serijama koje su popularne u SAD-u i mnogim drugim zemljama kao i očekivanja o njihovom mogućem dolasku u Hrvatsku.

Svi koji želite, možete mi pisati na lostman@net.hr

Tumač ocijena
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup REMEKDJELO
thumbupthumbupthumbupthumbup VRLO DOBRO
thumbupthumbupthumbup SOLIDNO
thumbupthumbup GLEDLJIVO
thumbup JAKO LOŠE

Novosti iz serijskog svijeta

yes Fantasy hara Novom Tv

U tradiciji "Harry Pottera" i "Gospodara prstenova" na radost svih ljubitelja fantasyja, na Novu Tv stiže nagrađivana mini-serija "Zemlja zmajeva" ("Earthsea"), ekranizacija dva hit-romana Ursule K. LeGuin. Dvije epizode ove mini-serije možemo pogledati u ponedjeljak 19. i utorak 20. lipnja u 20 sati na Novoj Tv. To je priča o mladom čarobnjaku Gedu koji otkrije da ima magične moći te da mora krenuti na putovanje i njima spasiti Zemlju zmajeva. Geda je utjelovio Shawn Ashmore ("X-men"), a mladu svećenicu Kristin Kruek (Lana Lang iz "Smallvillea").

yes Fantasy hara Novom Tv (part two)

S Nove Tv stiže još jedna vijest koja bi mogla uljepšati ove vruće dane. Tjedan dana nakon "Zemlje zmajeva", Nova će prikazati dvodijelnu mini-seriju "Merlin" i to ponovo u ponedjeljak i utorak (26. i 27. lipnja) u 20 sati. Serija je nominirana za 11, a osvojila je čak 4 Emmyja (za kostimografiju, šminku, art direkciju i specijalne efekte). Dakle, čeka nas još jedan vizualni spektakl sa prepoznatljivom klasičnom fantasy pričom. Čini se da je Nova Tv započela ciklus mini-serija (možda samo fantasy?) kako bi popunila termin ponedjeljkom i utorkom, a dali je učinila dobar potez, vidjet ćemo u narednim danima.

yes Povratak "Prijateljice"

Bivša zvijezda najbolje humoristične serije desetljeća "Prijatelji", Lisa Kudrow, potpisala je ugovor s TV kućom NBC. Radi se o novom projektu, navodno ekranizaciji knjige "But Enough About Me" Jancee Dunn. Nakon neuspješnog pokušaja nastavka karijere sa serijom "The Comeback" koju je radila za HBO, Lisi će ovo biti drugi serijal nakon "Prijatelja".

yes Noviteti HBO-a za srpanj

Svi koji imaju satelitski program te prate hrvatski HBO, mogli bi biti razveseljeni njihovim programom za vruće ljetne dane. Tv kuća koja je inače poznata kao rijetka koja i u toplim mjesecima nudi podosta premijernog programa, u srpnju nastavlja emitirati serije "Pravi seks ekstra", "Svita", "Trava" te "Rat u kući", dok se na male ekrane vraća i karizmatični "Dr. Huff". Za filmofile, HBO donosi 20 novih filmskih naslova, a "50 prvih poljubaca", "Gigli", "Nakon sumraka" i "Mandžurijski kandidat" su samo neki.

yes "24" na filmu - 100%

Nakon brojnih nagađanja o snimanju filma po megapopularnoj seriji "24", iz studija 20th Century Fox stiže potvrda istih. Serija će se prilagoditi filmskom formatu, a snimanje je zakazano za slijedeće proljeće i ljeto, tijekom pauze između šeste i sedme sezone serije. Nije još sigurno dali će glavni glumac "24" Keifer Sutherland ponoviti ulogu koja ga je proslavila, ali pošto je već puno puta iskazao interes za takav projekt, ne bi trebalo biti problema.