srijeda, 01.11.2006.

Serena nema motivacije

Pa o čemu da vam pišem kad se u Hogwartsu sama sranja događaju. Kako se bliži Vladov rođendan ja sam sve depresivnija jer sam se zbilja gadno posvađala s njim. Sve se manje družim s Larom i čini mi se da se udaljavamo. Pa nisu sva prijateljstva vječna ali ja sam htjela da ovo traje...Bar ovo...
Nitko, osim Maye, pa čak ni Nina nisu primjetili da sam se iz korijena promijenila. Neprestano je sa mnom i pokušava istražiti što mi je ali ja se sve više zatvaram. Ne mogu, nesmijem, neću joj reći. Ne mogu čak ni vama reći jer se previše bojim posljedica. Nisam kukavica, no ovo je preozbiljno, ne mogu vas upetljati u to. Osjećam se kao da sam se zapetljala u paukovu mrežu i ne mogu se otpetljati, a pauk mi se sve više približava i oštri svoje zube da me dokrajči. Bojim se za Vlada, Ninu, Mayu, Dru, a posebice Laru. To se jako tiče nje i zato se i udaljavam od nje. Tko zna što bi joj se moglo dogoditi zbog mene. Ne mogu podnijeti da im se nešto dogodi, ne bi podnijela krivnju.
Približavala mi se Maya. Pokušavala sam sve samo da se ne bi našla oči u oči s njom. Nisam htjela da sazna kakav je Oni i kakvi su njegovi ljudi. Sumnjičavo me pogledala.
-Serena dokad ćeš mi nastaviti lagatii? Ovo je prešlo svaku mjeru! Ne možemo biti prijateljice ako ima tajni među nama! Znam da je nešto ozbiljno ali moraš mi reći, moraš sebi olakšati savjest! Ne možeš to više držati u sebi! Ta tajna će te polako izjedati dok te u potpunosti ne uništi! Imaj razumijevanja prem samoj sebi!-ljutito i zaštitinički mi poruči
-Dobro, dobro! Karkaroff je oteo Joshuu! Rekao mi je da moram sutra namamiti Laru u Zabranjenu šumu inače će mi jedna sova donijeti Joshuin prst! I tako sve dok ja ne popustim ili dok Joshui ne ponestane dijelova tijela! Jel ti shvaćaš da će ga ubiti, izrezati na dijelove i ja ću zbog tog biti kriva! Ali ne mogu mu dati Laru, ona mi je prijateljica i ne mogu podnijeti da joj se nešto dogodi! Shvaćaš li što se sve obrušilo na mene! Ja to ne mogu podnijeti!-kroz plač i očaj dam joj odgovor
-Serena, ne plači! Smislit će Maya već nešto!-poruči mi ona sestrinski
Nastavit će se


10:04 | Komentari (35) | Print | ^ |

<< Arhiva >>