nedjelja, 24.09.2006.

U sekinom tijelu

Nisam se zapravo prebacila u njeno tijelo. Ne kao prošli put. Ja sam bila ja a ona je bila ona. Jedina je razlika što sam ja vidjela sve što bi oči moje seke vidjele i preko misli komunicirala s njom. Upravo je trebala izvući svoje čuovište.
Ja: Samo hrabro seko!
Rowenie: Hoću!
Ja: Izvuci!
Rowenie: Dobila sam ludog hipogrifa!
Ja: To je dobro! Sjećaš se one čarolije koju smo vježbale! Upotrijebi je!
Rowenie: Krećemo u ludu vožnju!
Ja: Samo budi svoja! Moja ekstravagantna, 5 minuta mlađa sestra, koja se boji slejla i ima patronusa dupina!
Nakon nekoliko minuta i par gadnih posjekotina
Rowenie: Jedan ludi hipogrif manje! Što sad slijedi?!
Ja: Idi ravno pa ćeš vidjeti!
Rowenie: Hhhhh! Maggglaha! Pa znnnnašššhha ddhha jje she bbbbojim!
Ja: Znam da se bojiš magle otkad si kao mala upala u ono začarano polje magle sa demonskim zamkama i slejlama, ali ti ćeš to uspjeti!
Rowenie: Dobro. A kakvi su ovo ružni zvukovi?! Idem što dalje od njih!
Ja: Bravo! A sad ja moram ići! Uspjet ćeš ti sve!
Sirius: Što si to sad radila?!
Ja upadajući mu u misli: Razgovarala sa svojom sestrom!
On: Ti si u mojim mislima?!
Ja: Misli ne govori!
Sirius: Kako to možeš?!
Ja: Nije važno! Uhvati me za ruku! Idemo u posjet Lari!
Ja: Bok Lara
Lara: Serena jesi li to ti?! Što radiš u mojim mislima?!
Ja: Ja sam! Ja i Sirius smo te došli posjetiti!
Lara: Siriuse?!
Sirius: Lara jesu li ovo sve tvoje misli?! Unutra ima hrane! Želatina. Piletina, špaghetti, pizza, mmmmmmm čokoladne palačinke,....!
Lara: Da ja sam jako gladna. Hranu mi i ne spominji!
Sirius: Pa to je jestivo!
Lara: Imamo i većih problema od toga!
Rowena nadolazeći: Hej ovdje su neki tipovi s kukuljicama!
Lara: Smrtonoše!
Sirius i ja smo se iz Larinih misli transportirali pokraj Rowene i Lare. Bili smo skriveni pod mojim plaštom nevidljivosti.
Smrtonoše: Ovdje smo jer tražimo Annu Karkaroff. Želimo zadati posljednji udarac njenom glupom ujaku. Ako nam kažete gdje je neće vas boljeti smrt!
Nas četvero: Omami!
Četiri smrtonoše su pale.
Preostale tri smronoše: Njih ste sredili ali nas nećete. Expeliarmus!
Lari i Roweni su izletjeli štapići iz ruke.
Ja, Sirius i Anna priključujuči nam se: Omami!
Svi su se smrtonoše onesvijestili i mi smo napokon bili sami. Sirius i ja smo skinuli plašt nevidljivosti.
Ja: Mi moramo ići sada. Čarolija iluzije koju sam bacila na obitelj ostali kandidata prestaje djelovati!
Anna: Ti znaš čaroliju iluzije?!
Ja: Mda. Nije to ništa.
Sirius: Mda?! Ona zna napraviti Felix Felicis i patronus joj je mačka.
Rowena: Da, da. To je moja sestra.
Sirius pokazujući prema meni i Roweni: To su moje dvije pametne sestrične!
Ja: Da, i zbog toga veoma žalimo. Siriuse mi sad stvarno moramo ići. Probudite se jer mi nismo više tu!
Maria: Učinilo mi se da vas dvoje sad niste bili tu!
Ja i Sirius: Nismo se pomakli odavdje.
Maria: ALI MENI SE SVARNO UČINILO DA NISTE BILI OVDJE! Bulaznim!
Ja: Ma ne. Nismo se ni makli odavdje.
Maria: A kako se tvoje ime izgovara?
Ja: Serena Maria Aurora. Baš kako se i piše. Ali prijateelj me zovu Serenie, Serenita ili Reene. Nije se baš lako odlučiti zar ne?
Maria: Mogu li te ja zvati Aurora?
Ja: Možeš.
Sirius: Kandidati se približavaju! Vičimo nešto!
Mi svi: Upomoć! Molim vas pomozite nam! Spasite nas! Molim vas! Brzo dođite!
Ja: Blizu su! Brzo unutra!
Maria: AAAAAAAAAAAAAAAA!(VRISNULA JE)
Ja: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(I JA SAM VRISNULA)
Na drugom mjestu, kod naših kandidata
Viktor: To je glas moje sestre!
Rowena: To je glas i moje sestre isto!
Lara: Stižemo! Držite se! Sirius, Serena! Spasit ćemo vas!
Ja: Jesu li nam povjerovali?!
Sirius: Mislim da jesu!
Ja: Jao, kako ste lijepe!
Sirius i Maria: Tko?!
Ja: Pa sfinge, naravno!
Prva sfinga: Zdravo! Ja sam Andromeda!
Druga sfinga: Imala. To mi je ime.
Treća sfinga: Moje ime je Kiminaya!
Jedna mala vesela sfinga: A ja sam Topanya!
Sve četiri: Mi smo vaše čuvarice! Trebamo se pobrinuti da kandidati ne mogu doći do vas ako ne riješe naše zagonetke. Tko prvi uđe će dobiti prvu zagonetku. Ako je ne riješi ili krivo odgovori mi ćemo njegovu voljenu osobu začarati tako da izgleda kao da je mrtva. Činiti će se kao da osoba ne diše i neće se moći micati. Ako kandidat odgovori točno njegova voljena osoba i on će izaći iz labirinta i ispaliti ljubičasta svjetla iz štapića. Tko prvi obavi zadatak, i najbolje ga obavi dobiti će najviše bodova. Ima li pitanja?
Anna: Nislim da je jedan kandidat upravo ušao!
Bila je to Lara. Iza nje je ušla Rowena, pa Anna i Victor. Kandidat iz hrvatske škole još nije došao i njegov brat je izgledao jako nervozno.
Andromeda: Djevojko, tvoja zagonetka,............
Nakon nekog vremena
Uglavnom to se ovako zbilo: Sfinga je Lari postavila pitanje i ona je na njega točno odgovorila. Topanya je Roweni postavila zagonetku i ona je točno odgovorila. Anna je nakon nekog vremena dokučila odgovor na Imalino pitanje. Viktor nije bio te sreće. Nije znao odgovor na Kiminayno pitanje i njegova je sestra pala u dubok san. Rasplakao se jer je mislio da je ona mrtva, a mi mu nismo smjeli ništa reći. Tomina prapraprapraprabaka je bila sirena i njega su zvukovi koje su proizvodile sirene zaveli. Lara je dijelila prvo mjesto sa mojom sestrom., Anna je bila druga, Viktor treći a Toma četvrti. Kad smo izašli sa mjesta gdje se održavao zadatak, svi su nam klicali. Bili smo njihovi prvaci. To me je jako razveselilo. Svi su mislila da su Viktorova sestra i Tomin brat mrtvi, ali kada smo izrekli čaroliju koju su nas sfinge naučile oni su se probudili iz njihova dubokog sna. Lara, Sirius i ja smo bili junaci Griffyndorske prostorije. Bili smo najveće face na tulumu koji se održao do 6 ujutro kada smo išli spavati. Sutra je bila subota i nismo morali pisati domaće iz predemta. Lara, Sirius, Rowena i ja smo bili oslobođeni svih ispita. Bilo mi je jasno da su Lara i Rowena oslobođene svih ispita,ali Sirius i ja, to je bio misterij. Misterij na koji sam ja ubrzo doznala odgovor. Prof. Shields je mene i Siriusa pozvala u svo kabinet.
Prof.: Ja sam sigurna da vi znate zašto ste tu.
Ja: Da. Da nam objasnite zašto mi nemamo ispita.
Prof.: Tako je: Vi ste uvod u sljedeći zadatak. Vama su sfinge dale one male zlatne čarobne štapiće. Vi ste njihovi čuvari. Morate se pobrinuti da ti štapići dospiju do naših kandidata. Dti ćete ima da ih vide ali ih ne smijete nikad njima dati u ruke. Ti štapići kriju zagonetku koju kandidati, u vašem slučaju Rowena i Lara, zajeno s vama, moraju otkriti. Možete ići.
Ja Siriusu: Jel tebi tu išta jasno?!
Sirius: Ne. Ajmo tajnim prolazom u medičarnicu,da nam se misli razbistre.
Ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


13:28 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>