nedjelja, 13.08.2006.

Gdje je Joshua?!

Dumbledore: Ako želiš ići sa mnom pronaći Joshuu možeš.
Ja: Ne mogu,ne mogu bojim se da mu se nešto dogodilo!
Dumbledore: Pa baš i zato trebaš ići! Ne želim ustrajati, ali mislim da bi trebala ići. Ipak je to tvoja odluka.
Ja: Idem!
Nastavit će se.............
P.S. Ja još ne znam što će se dogoditi s Joshuom, zato ću par dana pričekati da Vi J u komentarima napišete Vaše J ideje i mišljenja o tome što se treba dogoditi! Zato komentirajte J!!!!!!!!!!!!
Ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


19:29 | Komentari (17) | Print | ^ |

utorak, 08.08.2006.

Nestanak

Violet: Serena jesi li vidjela Joshuu?!
Ja: Ne. Zar je nestao?
Violet plačnim glasom: Od prekjučer ga nitko nije vidio! Mislila sam da će se bar tebi javiti! Pa ti si mu najdraža rodica!
Ja: Smiri se. Ti ga nastavi tražiti, a ja ću otići Dumbledoru.
- putem prema njemu sam srela Jamesa -
Ja: Haj! Jeli kojim slučajem ona zgodna mapa u tebi i možeš li mi je posuditi?
James: Aha. Izvoli. A gdje ti ideš?
Ja: Reći ću ti poslije. Sad moram ići.
James: Bok!
Ja: Bok!
Poslije nekoliko minuta, pred kabinetom
Ja: ...lozinka? Hm, da razmislim. Sigurno neće biti nešto poput trač filtera...
- vodoriga se najednom pomakla u stranu i ja sam se ubrzo našla u Dumbledorovom kabinetu -
Ja: Profesore Dumbledore!
On: Da, Serena, što je bilo?
Ja: Moj bratić Joshua je nestao?! Nema ga već dva dana! Donijela sam ovu mapu da ga možemo pronaći ako je još tu (dobro da mi je James maloprije rekao kako da ju «pokrenem» inače bih je morala upotrijebiti pred ravnateljem).
On: Žao mi je ali mi se čini da ga nema nigdje. Ali ja imam jednu ideju, i mislim da će vam se svidjeti.
Dumbledore je izveo neku kompliciranu čaroliju i raspored na mapi se je promijenio. Bila je vraćena u prošlost, točno prije dva dana.
Ja: Evo Joshue u Zabranjenoj šumi! Tu je!
Odjednom mi se učinilo da je protrčao kroz mapu, tako brzo i tako silovito i više ga nije bilo na mapi.
Ja: Što se dogodilo?
On: Žao mi je Serena, ali mi se čini da je tvog bratića nešto odvuklo!
To be continued....
Nastavit će se...



19:08 | Komentari (7) | Print | ^ |

ponedjeljak, 07.08.2006.

Cady

Danas ću pisati o jednoj mojoj novoj prijateljici Cady. Ona je super cura. Ima 13 godina. Tata joj je vidar, a mama fotografkinja. Mi smo se tek jučer upoznale ali sam imala osječaj da je oduvijek poznam. Došla je iz američke škole vještičarenja i čarobnjaštva. Evo isječak iz našeg razgovora:
Cady: Zdravo, ja sam Cady Heron! A ti?
Ja: Hoćeš li puno ime ili skraćenu verziju?
Cady: Puno ime!
Ja: Serena Maria Aurora Diggory!
Rowena upada: I nada se da će biti buduća Blackroseica!
Ja: Ha,ha,ha! Jako si smješna! Molim te lijepo!
Cady: Ja vidim uduplo! Hahahaha! A tko je Blackrose?
Vlad: Ja! Drago mi je ja sam Vlad! Serenin najbolji prijatelj.
Rowena: Da a i ideš s njom na Božićni bal!
Ja: Joj Rowena!!!!!!!!
Cady: Ja sam Cady! Božićni bal? Što je to?
Ja: Sve ćemo ti mi to objasniti!
A sad moram ići!!!!!!!!!!!!
Ciaoooooooooo!!!!!!!!!!!!!!


19:13 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>