nedjelja, 23.07.2006.

Hogwarts naš novi dom

Danas je dan kada se mi vraćamo u Hogwarts. Zapravo već sada sjedimo u zadnjem odijelku školskog vlaka i pričamo. Tu smo:Vlad, Axel, Mark, Chad, Nina, Rowena,ja i da ne povjerujete Pershepona. Nju je prije tjedan dana neko poslao putoključem u svoju kuću. Bila je uplašena i bez sječanja na protekle mjesece. Sjećala se samo da ju je netko udario po glavi i ona je izgubila svijest. A njeno tijelo u Hogwartsu je zapravo bila nekakva prikaza koja se je kasnije rasplinula!
Rowena: Dumbledore nam to vjerojatno nije htio reći da nas ne zabrine!
Ja: Meni je to Dumbledore zapravo već rekao prošle godine ali ja to nisam smjela nikome reći. Znao je da se nas dvije oduvijek poznajemo i da sam joj ja jedna od boljih prijateljica. I usput ove godine nam je ravnatelj Godric Blackwood.
Nina i Axel u isto vrijeme: Molim?! Tko je on?!
-pogledali su se sramežljivo i zacrvenjeli-
Vlad: Ma molim vas! Pa svi već znaju da ste vi dečko i cura! I usput niste se baš potrudili skrivati.
Rowena i ja: On je bivši smrtonoša.
Chad, Mark i Vlad: Što?!
Ja: Pa zar vi ne čitate Dnevni prorok? Oni su se dosta napisali o njemu.
Vlad: Pa dobro. Valjda će biti dobar ravnatelj.
U tom trenutku je u odjeljak ušla žena koja vuče kolica s hranom. Po običaju smo pokupovali sve što je imala.
Rowena: Dodaj mi čokoladnu žabu.
Chad: Izvoli:
Rowena: Hvala.
Chad: I kako ste proveli praznike?
Većinu popodneva smo mu prepričavali stvari koje smo spremili za A.K..O.B. Vlad se ponovno uživio u ulogu jednog od vođa. Odlučili smo da ćemo iznenaditi Laru i postaviti je za našeg trećeg vođu.
Vlad: Serena stigli smo! Moramo se obući u svečane pelerine !
22:30, u društvenoj prostoriji
Serena: Ovaj cijeli dan mi prolazi nekako maglovito. Da nema tebe Consuelo ne bi ni znala gdje sam.
Consuelo: A što bi bilo da ja nisam u Gryffindoru.?! Serena! Serena! Zaspala je!
P.S. Akcijsko društvo za borbu je u pripremi.. Ako tko ima bilo kakvu ideju neka mi javi!


19:08 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>