petak, 21.07.2006.

Akcijsko društvo za borbu

Danas smo se Vlad i ja pripremali za prvi sat “Akcijskog društva za borbu”. Moj tata nam je rekao da u Hogwartsu postoji jedna soba koje ima pa nema ili takozvana Soba potrebe. Objasnio nam je kako se ulazi u sobu i gdje se ona nalazi. Dao nam je i nekakvu mapu Hogwartsa na kojoj piše gdje se tko nalazi u Hogwartsu. Rekao nam je da su je napravili on i moj djed Nicholas.
11:30, kuća Diggoryjevih
...i onda ćemo učiti Sectusempru…Dobro Vlad mislim da je to dosta za prvi sastanak. Dosta s nabrajanjem. Ajmo se odmoriti.
Vlad: Ali još nisi čula najbolji dio………
Ja: Mislim da sam čula dovoljno! Cijelo jutro mi tu piliš o raznim čarolijama koje misliš da bi bile korisne za samoobranu! Pa dosta mi te je! Kad ja kažem da se idemo odmoriti ona ćemo se i odmoriti!
Vlad: Dobro možda sam malo pretjerao, ali zanio sam se. Sorry………………
14:00, poslijepodnevno odmaranje
Mislim da sam ga naučila lekciju…
Ja: Tko se to smijulji?
Rowena: Vlad i Consuelo! Opet nas prisluškuju!
Ja: Pusti ih. Zar ne vidiš kako su djetinjasti? Kao da imaju 5 a ne 11 i 14 godina! Grrrrrrrrrr!!!!!!!!
Romeo: Što se radi seke?!
Rowena i ja u isto vrijeme: Romeo! Došao si!
Romeo: Zar nećete zagrliti starijeg brata?
Ja: Gdje si bio?
Romeo: Imao sam nekog posla za Red…Ups! Ovaj, kako ste mi vas dvije?
Ja: Nećeš se ti tako lako izvuči. Kao prvo: Otkud ti ova modrica na zapešću koju prekrivaš pelerinom? I kao drugo jesi li to smršavio koju kilu?Morat ćemo te ( zapravo mama ) dobro najesti!
Romeo: Pao sam i udario se od nešto. Ništa strašno.
Ja:Dobro onda!Mama dođi tren!
Mama: Molim dušo?
Ja: Romeo se udario i nastala mu je modrica. Molim te izliječi je.
Mama: Dobro. Episkeu!
Ja mirnim tonom: Kako čudno! Ne nestaje!
Mama ljutito odlazi mrmljajući: To je zbog Reda! Slijedeći put će doći sa ranom iz koje ne prestaje curiti krv! Moj mali sinčić! U što smo se mi uvalili!
Ja: Znači tako! Hočeš li nam reći što se dogodilo ili ćemo to morati silom izvući iz tebe?! Lažeš svojim sestrama!
Romeo: Moram ići! Čini mi se da me tata zove!
Rowena: Stani malo! Tata nije u kući!
Ja plačnim glasom: Romeo! Molim te! Ne mogu ovo više izdržati! Jesi li se ti borio sa Antorom Marikom? Ovo su njegove metode! Takve modrice i ova ugnojena krasta na desnom koljenu! Tako on počinje s mučenjem! On je smrtonoša! Zaboga reci mi!
Romeo: Što da kažem kad si ti već sve sama shvatila. Uhvatio sam ga. Sada je u Azkabanu.Postati ću auror! Prihvatili su me! Veseli se zbog mene, a ne plači! Sve je u redu!
Poslije toga smo se Rowena, Romeo i ja zagrlili i cijelo popodne pričali o Redu.
Ciaooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. Uskoro ću otvoriti novi zajednički blog Akcijsko društvo za borbu. Tko želi biti lik neka mi samo kaže i dobiti će lozinku preko maila. Radnja se odvija u Hogwartsu i profesori i klinci mogu biti likovi!


14:35 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>