srijeda, 19.07.2006.

Ljetooooooooooooooooooooooooooooo.........

Jao! Napokon je došlo i to crno ljeto! Sve je super i sve je O.K.! Dugo vam nisam pisala zbog mnogo razloga: bila sam zbunjena, omamljena, zaljubljena, razočarana,...... No sad nije ni vrijeme ni mjesto da pišem o tome. Umjesto toga ču početi pisati o jednoj tajnoj organizaciji koju smo osnovali Rowena i većinom ja. Zove se "Akcijska organizacija za borbu" ili kako mi to zovemo A.O.B. Već se učlanilo dosta ljudi i to iz svih domova (čak i Slytherina). Mi mislimo kako bi trebali učiti i nešto o crnoj magiji ali i ne samo to nego i dosta kompliciranih čarolija i pojmova koje ne razumijemo jer nas nitko ne uči o njima. Glasovanjem smo odlučili da čemo imati dva profesora: Vlada i mene! Vlad će nas učiti o crnoj magiji a ja o malo istraženim čarolijama ( koje je koliko ja znam jedini istraživao moj tata i još nekoliko ljudi prije njega. Sastanci počinju slijedeće školske godine a pošto Vlad i je ljetujemo zajedno imamo vremena za pripreme.
Iz Žaborića, Hrvatska Serena Diggory.
Ma šalim se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ciaooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


19:03 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>