nedjelja, 28.05.2006.

Maria Aurora

Ovaj post se odnosi na moje glupo puno ime Serena Maria Aurora. Moja mama Joanna ima malo ( ali baš malo španjolske krvi u sebi ) pa voli imena tog stila. Tako je Rowenino puno ime Rowena Veracruz, a ime moje najmlađe seke je Consuelo. Maria Aurora je lik iz jedne lgende koju nam je mama pričala kad smo bili mali. Više se ni ne sjećam o čemu se radila. I čim bi mama pričala tu legendu ja bih se javljala i govorila da sam to ja i uvijek bi s sjajem u očima slušala tu priču i iznova se čudila njezinom sadržaju. Jedan dan ju je mama prestala pričati i ja sam posve zaboravila na nju. No sad to više nije važno. Nego, danas mi se nešto neobično dogodilo. Srela sam Siriusa ( s kojim ponovno pričam ). Išla sam mu se javiti kad je do mene došla Rowena.
Rowena: Bok!
Ja: Bok! Ajmo se javiti Siriusu.
Rowena: Dobro!
Ja i Rowena u isto vrijeme: Bok!
Sirius: Lara mi je rekla da ne smijem nikome reći! A Jamesu?! Ne znam.......................
Ja : Sirius, pa šta je tebi?!
Sirius: Ništa!
Ja: Kako ništa? Čule smo te kako pričaš o nečemu što ne smiješ reći! Hoćeš li nam reći o čemu si govorio?
Sirius: Ma, o ničemu?
Rowena: Da nisi možda govorio o Belli?
Sirius: Molim? Pa kako ti znaš?
Rowena: Prolazila sam kraj portreta Helge prljave kad sam vidila Laru i Bellu kako pričaju.
Sirius: Dobro, uhvatila si me! A sada moram ići jer imam predavanje. Bok!
Ja: Pa šta je njemu? Ko da je poludio? Ma ti ćeš to sve meni kasnije ispričati. Sada mi se ne da baš nišia slušati.
Rowena: Pa ni ne možeš kad imamo predavanja. Ajde idemo!
Bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


21:36 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>