petak, 19.05.2006.

DOBILA SAM O, NO TO MI NIJE NEKA UTJEHA

Jučer sam polagala Čarolije, Obranu ,Čarobne napitke i Travarstvo, i iz svih tih predmeta sam dobila O ( Odlično ). Ne znam za ostale ali Mark Weasley je iz svih tih predmeta dobio I ( Iznad očekivanja ) i zbog tog je bio jako zadovoljan ( on je inače rođak Arthura Weasley i živi u Dublinu ). U ovom postu sam odlučila malo pričati o njemu, jer ipak neću uništiti Marcusa ( bar dok se Nina ne vrati ), jer mi je Mark jedan od boljih prijatelja. Ima 12 godina i prepoznatljivu crvenu kosu Weasleya i prije je imao djevojku. Zapravo mogu reći da mu nikad i nije prestala biti cura. Naime Pershepona je bila njegova cura i jedino sam ja to znala. Baš ju je volio, a i ona njega. Oni su se mislili vjenčati kad završe Hogwarts i imati mnogo dječice, i željeli su da im budem kuma. A sad je sve to gotovo. Kad sam mu rekla da je umrla on se po prvi put u životu rasplakao. Kažem vam, to je bila prava ljubav koji ćete rijetko vidjeti u toj dobi. Isad dok vam ovo pišem jedna suza curi niz moj obraz, a Rowena koja sjedi pokraj mene jeca na mom ramenu. Mi ih poznajemo od kad smo bile nešto starije od Cedrica. Sviđali su se jedno drugom već kad su imali 8 godina. Kad bi im netko govorio da su momak i cura i da se vile oni bi se samo nasmješili, i rekli da to nije istina. U jednom trenu Mark mi je rekao da želi umrijeti jer je to jedini način da njih dvoje budu zajedno. Ja sam ga razuvjerila jer sam mu rekla da je život prevrijedan, i da čak nije vrijedan prave ljubavi. Premda sam znala da gorko lažem rekla sam mu to, u nadi da će mi povjerovati, ali čini se da nije. Danas, tj. maloprije on je popio neke bezjačke tablete zbog kojih mu sada život visi o koncu i polako se gubi. On je brzo poslan u svetog Munga, no šanse da se oporavi su sve manje, ali ja se još nadam i vjerujem,.....................................................


20:44 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>