utorak, 16.05.2006.

Joj, sad smo svi dobro(osim Nine)

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vladu nije ništa, a ja sam ozdravilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zar to nije super?! Sad smo svi zdravi i čili, osim Nine koja je još u svetom Mungu. Ali bar joj je bolje. Malo. Zapravo ništa. Ništa joj ne pomaže, ali ozdravit će ona! Jer sad sam sigurna da znam tko joj je poslao taj ukleti prsten! Pronaći ću ja tog gada, i Vlad će mi u tom pomoći! Da ne bi previše otkrivala još vam neću reći tko je to, jer ga možda poznate i kažete mu, ali jedno vam mogu reći: Slytherin je! Ne znam kako netko može biti tako zločest a još je na prvoj godini. Platit će on meni za ovo. Usput imam jednu sjajnu vijest: sutra dolazi moj brat Amos sa svojim sinčićem Cedricom! Jedva čekam! A sad mi se strašno spava i idem u krpe, a vi kako hoćete. Pozdrav od vaše Serenite i do sutrašnjeg javljanja! Ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


19:40 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>