četvrtak, 12.01.2006.

Duel, dva metamorfa i parsel ust (DIO TREĆI)

Nina i ja smo odužavale sa izlaženjem iz velike dvorane jer smo primjetile da se profesori opet došaptavaju. Možda su dečko i cura. Ma ne Lavander ima muža....U razmišljanju me je prekinuo Chad i samo me pitao hoćemo li jednom zajedno vježbati duel? Ma može- odgovorila sam mu i ne gledajući ga jer sam još gledala u profesore. Bok. Nina i ja danas više nismo imale predavanja pa smo krenule u društvenu kad je ona rekla hoćeš li mi više reći! Što? Aha, a mogu li ti pokazati možda je to bolje da ti kažem ne bi mi vjerovala. Da vidimo. Počnem se jako naprezati i koncentrirati kad odjednom. Hej oči su ti promjenile boju i nos ti je ružan kao neki gomolj, pa ti si...Metamorfmagus. Čovječe. A sad si opet ista. Naravno jer se još ne mogu potpuno preobraziti. Još vježbam. Sad znaš zašto želim postati auror. To se prenosi generacijama u mojoj obitelji ali već 200 godina nitko nije bio metamorf, a ja sam došla sad kao naručena. Molim te Nina sad zatvori usta jer te drugi čudno gledaju i ajmo u društvenu. Udruštvenoj prostoriji smo zatekli sve Griffyndore osim Dru. S njima je bila jedna Francuskinja. Odjednom se pretvorila u Dru. Čovječe. I ona je metamorf. Dru se ljubila sa Lupinom! Napokon! Prišla sam joj i namignula usput mjenjajuči boju očiju. Dru me začuđeno pogledala ali ja sam joj samo rekla nadam se da ću se i ja uskoro moći skroz preobraziti. Ostatak večeri Nina i ja smo svima pričali o čudnom odnosu Lavander i prof. McGregora. Do sutra će to vjerojatno cijela škola znati.


15:51 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>