četvrtak, 12.01.2006.

Duel, dva metamorfa i parsel ust (DIO DRUGI)

Odjednom profesor McGregor vikne SAD!!!!!!!! Na sve strane počnu frcati kletve i čarolije. FURNUNCU...IMPEDIMENTA!!!! Ne mogu vjerovat stvarno sam ga zaustavila. EXPELLIARMUS!!! Razoružala sam ga! Moja pobjeda! Chad mi pruži ruku i kaže zaslužena pobjeda. Oni koji su bili brzo gotovi su se mogli ići odmoriti i gledati ostale kako se bore. Chad mi je ostatak sata (40 min) pričao o tome kako je kletva razoružavanja bila dobra ideja i pitaome da li znam još koju kletvu. Pa naravno da znam: znam izvesti Redukto i Reducio, Orchideous, ali mi cvijeće sad ne bi koristilo...A! Je li ono sleja?! U HOGWARTSU?! Stvarno je! BJEŽITE! Profesore ovdje sleja! Kome je najveća noćna mora sleja? Brzo! Moja-tiho će Chad! Brzo RIDDIKULUS! Sleja se pretvori u samogoreći plašt. Profesor brzo zatvori sleju u obližnji ormar (sleja je stvorenje koje izgleda poput plašta koji se kreće, i ubija svoje žrtve čak i ljude davljenjem).Je li tko zna što je ovo bilo? Brzo sam digla ruku. Da gđice. Diggory? Ovo je bio bauk. On je mjenjač obličja. Pretvara se u najgoru noćnu moru onoga tko ga vidi. Nitko ne zna kako on zapravo izgleda. Može ga se uništiti samo kletvom RIDDIKULUS. Hvala gđice. Diggory. DESET bodova za Griffyndora. Možete ići....
Nastavlja se...


12:33 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>