četvrtak, 12.01.2006.

Duel, dva metamorfa i parsel ust

Danas se prvi put održava duelantski klub. Ja sam uzbuđena što idem jer želim vidjet koliko sam dobra u duelima i kako mi ide, no Nina ne djeli moje veselo raspoloženje. Naime ja sam nju nagovorila tako da sam joj obećala da ću joj reći nešto što znaju samo moji roditelji: ja sam metamorf! Jedino što ju danas tjera da ide tamo je čista znatiželja što je moja največa tajna. Spremile smo se vrlo brzo i krenule u veliku dvoranu. Stolovi su bili spojeni u jedan koji je izgledao kao velika pozornica. U dnu dvorane stajali su profesorica Shields i naš profesor obrane od mračnih sila profesor McGregor i nešto se došaptavali. Zanimljivo. Tko zna? Profesor McGregor odjednom vikne tišina! Svi su utihnuli u jednom trenu. To je bilo jako smiješno jer je profesor, usput dok je hodao do stola po glavi udarao sve dečke koji su mu se našli na putu. On i prof. Shields su se u hipu popeli na pozornicu i stali leđima okrenuti jedan drugom. Počeli su hodati i brojati. Kada su stigli do deset okrenuli su se jedan prema drugom i profesor McGregor nam je počeo objašnjavati: ovo se zove duel. Svi će te se probati boriti. Ne očekujem da svi shvate duel iz prve ali očekujem da ga svi (tu naglasi SVI) nauče. Za ovaj sat ćemo raditi samo jednostavne čarolije. Parovi će biti razvrstani po abecedi. Bibble-Bread, Cornelius-Diggory, Duke-Drkov,....Parovi se poslagaše na isti način kako su to napravili i profesori koji su se u međuvremenu vratili u dno prostorije i nastavili razgovor. Dječak s kojim sam bila u paru na brzinu mi je rekao ja sam Chad iz Ravenclawa, a ti? Serena iz Griffyndora, drago mi je....
Nastavit će se....


11:07 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>