nedjelja, 08.01.2006.

Levicorpus i Lupinova spačka ( kako?! )

Jutro je počela tako normalno i vedro i nitko ne bi rekao da će baš taj dan završiti s totalnom katastrofom! Sve je počelo ujutro kada je Lupin s rupom u sječanju došao u društvenu prostoriju. Neznajući što je jučer napravio Dru i kako ju je ozlijedio počeo je sa svojom dnevnom dozom impresioniranja Dru. Ne shvaćajući zašto ga ignorira otišao je pokunjen u obilazak drugih prvašića. Vratio se veseliji sa njemu i ostalim dečkima genijalnom idejom: izvest će levicorpus na Snapeu. Znajući kako je Dru Snape drag pokušala sam ih uvjeriti da to ne rade ali na kraju sam im obećala da to neću nikom reći. Ah ti dečki!

Pošto je bila subota i nije bilo škole većina ljudi je bila u dvorištu i uživala u snijegu. Točno u podne Remus se spremio (sav se zalizao i uredio što je čudno za njega) i viknuo - Serena dođi! - i odveo me kao izliku što ide van. Curama je rekao da me ide naučit levicorpus (kao da ga ja ne znam raditi i one to ne znaju) jer je znao da će ih zanimati zašto im je lagao. Kada smo svi stigli i cure, čak i Dru, su išle za nama. Snape je po običaju sjedio ispod jednog velikog drveta gdje si je dočarao stolice i stol i onako se pravio važan što to zna. Lupin je onako glasno viknuo - Sad ću ti pokazati kako se radi levicorpus! - i svi dečki su se okupili do njega a ja sam brzo otrčala do Dru i sva uspuhana joj rekla: Znam da sam im obećala ali.... Izvest će levicorpus nad Snapeom! Lupin će ga izvesti!

Odjednom se zaori levicorpus!!! Dru sva u suzama otrči do Lupina i opali mu šamar. - Kako si mogao?! - Ne pazeći na SNAPEA koji je pao kad se Lupin iznenadio šamarom Dru nastavi vikati: - Gdje ti je bila pamet da to ponovno napraviš!...... pa obećao si mi ! PA JA TEBE VOLIM ! -

Dru brzo otrči prema zabranjenoj šumi a ja potrčim za njom i osjećajuči krivnju čekala sam da stane i tad sam učinila nešto što nikad prije nisam - zagrlila sam je i sve joj ispričala. Nije se naljutila na mene i na kraju smo se vratile u Hogwarts u 1 po noći zbog gladi koje smo osjećale.


23:15 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>