Septy u raljama života

četvrtak, 25.09.2008.

FUCKENBERG 3 godine nakon



Razmiljala sam opet o tome, o tom vremenu, o tom vikendu, o nama...
Kako sam zelenooko dosla, i prepustila ti se...
Osjecaj je bio kao kad se bacis sa litice nadajuci da ces pasti tom nekome u narucje
Sa tolikim povjerenjem da nekom dajes kljuc svog zivota u ruke...

Duuuuuuuugo prije ni poslije toga nisam osjetila takav osjecaj sigurnosti, i bezrezervnog prepustanja

To pamtim! I cipku pamtim, i vrelinu nasu, i strast i zanos...
I srecu i toplinu i spajanja duse i tijela... Kamera je pokusala uhvatiti fragmente toga, da ostane vrsta podsjetnika, al najzesci zar sjete dusom samo prolazi.

Voljela sam te bas sam te voljela a tog dana sam te najvise voljela ...
Bez obzira na sve crno poslije, izabrala sam -ovo hocu da nam pamtim

U blowed my mind


25.09.2008. u 21:39 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Šta je to u ljudskom biću...

...sto ga vuce ka prolicu... vremena na netu?

Da vidimo hocel' ovo iko gledat (me excluded)

free hit counter




eXTReMe Tracker


Septy u raljama života...

... i internet izazova

latica

sarena kiki





Skapat av sudoku assistenten.