Kurt.
srijeda, 16.05.2012.
Nisam neki fan Nirvane ,ali tako bih htjela jedan dan provesti s njim i vratiti se u njegovo vrijeme,na neki cudan nacin me se dojmio bez obzira na mane i tude osude. Neshvacenost nije mala stvar,moze iznervirati covjeka i dati krivu sliku o njemu,trudite se doprijeti do ljudi kroz pjesme a oni ih krivo protumace... Veza Mr.Love i njega je na neki nacin slicna mojoj :)

Image and video hosting by TinyPic

| 00:13 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



"True perfection has to be imperfect"


Croatia,Zagreb.

Sarcasm is my second language.

Do not comment on.










Inspire me :




Who are you to judge the life I live ?
I KNOW I m not perfect and I dont live to be. But, before you start pointing fingers,
make sure your hands are clean.


Bob Marley





"Mnogo samuješ i dugo ćutiš, sine moj, zatravljen si snovima, izmoren putevima duha. Lik ti je pognut i lice blijedo, duboko spuštene vjeđe i glas kao škripa tamničkih vrata. Iziđi u ljetni dan, sine moj!
- Šta si vidio u ljetni dan, sine moj?

Vidio sam da je zemlja jaka i nebo vječno, a čovjek slab i kratkovjek.

- Šta si vidio, sine moj, u ljetni dan?

Vidio sam da je ljubav kratka, a glad vječna.

- Šta si vidio, sine moj, u ljetni dan?

Vidio sam da je ovaj život stvar mučna, koja se sastoji od nepravilne izmjene grijeha i nesreće, da živjeti znači slagati varku na varku.

- Hoćeš da usneš, sine moj?

Ne, oče, idem da živim."



Ivo Andrić - Ex Ponto

The sun is gone, but I have a light.

Image and video hosting by TinyPic













credits
Design: balloons
Adjustment: murderscene