Summer time
nedjelja, 03.07.2011.

Jednostavno najljepše godišnje doba. Nema nikakvih obveza. Ljenčariš,chillaš po cijele dane,navečer na pijanke. Ma jednostavno savršeno. Ovo ljeto će mi biti najbolje do sad. Još jedan razlog zašto volim ljeto je moj rođendan. Nema lijepšeg osjećja probudit se sredinom vruceg sedmog mejseca i znati da si rođen u najljepšem mjesecu. Ljeto je tu da pravimo gluposti za koje nam kasnije neće biti žao,da živimo punim plućima,da zaboravimo na brige,da UŽIVAMO U ŽIVOTU. Trenutno sam još u Zagrebu,ali još malo iii idem u svoj najljepši dalamtinski grad Zadar. Uživajte u ovom preljepom ljetu,jer sve što je lijepo kratko traje.







| 16:47 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



"True perfection has to be imperfect"


Croatia,Zagreb.

Sarcasm is my second language.

Do not comment on.










Inspire me :




Who are you to judge the life I live ?
I KNOW I m not perfect and I dont live to be. But, before you start pointing fingers,
make sure your hands are clean.


Bob Marley





"Mnogo samuješ i dugo ćutiš, sine moj, zatravljen si snovima, izmoren putevima duha. Lik ti je pognut i lice blijedo, duboko spuštene vjeđe i glas kao škripa tamničkih vrata. Iziđi u ljetni dan, sine moj!
- Šta si vidio u ljetni dan, sine moj?

Vidio sam da je zemlja jaka i nebo vječno, a čovjek slab i kratkovjek.

- Šta si vidio, sine moj, u ljetni dan?

Vidio sam da je ljubav kratka, a glad vječna.

- Šta si vidio, sine moj, u ljetni dan?

Vidio sam da je ovaj život stvar mučna, koja se sastoji od nepravilne izmjene grijeha i nesreće, da živjeti znači slagati varku na varku.

- Hoćeš da usneš, sine moj?

Ne, oče, idem da živim."



Ivo Andrić - Ex Ponto

The sun is gone, but I have a light.

Image and video hosting by TinyPic













credits
Design: balloons
Adjustment: murderscene