< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (7)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

UZ KAVICU RADO IH ČITAM...
Bessi
Mlada mama
Prorok
Grazy Heart
Poezija duše
Advent
Smijalica
Pjesma duše moje
Marla
An(t)onimka
Exnesretnaslika
Nina
Saraja Azra
Ribac
Maslačkica
Ljubav..ah ljubav
Sewen
Vitae...
Tražeći sebe
Nataša_2007
Tinolovka
Obadzo
Dida
Prostranstvo beskonačnosti

Kuc kuc! Buuu! Evo meee...


Dobro večer dragi moji! Uhhh hu huuuu sad tek vidim da sam posljednji post napisala prije točno nekih 2 mjeseca! Aj jaj jajjjj baš sam bila zločesta…. Ali nije sad da se izvlačim na ovo ili ono, jednostavno nisam stigla, javiti vam se prije, iako moram vam odati povremeno sam bila pratila što ste sve pisali ali jednostavno zbog nedostatka vremena nisam stigla vam se barem na kratko javiti! Zašto vam se nisam prije javila?????!!!!! Eh, to je dugaaa priča, ali samo ukratko, u nekih par jednostavnih crtica... (možda ste neki i pročitali kod moje drage prijateljice Andreje na njenom blogu gdje sam to bila ja od jednom tako tajanstveno nestala….)
- bila sam početkom devetog mjeseca primljena na posao u mjestu pored Zagreba, pa sam onda imala jednu ogromnu prekretnicu u životu (što više reći nego u petak saznala da sam primljena, a u ponedjeljak trebala početi raditi, a uuuu samo kad se sjetim kuku lele dva dana imala sam da si nađem stan i sve ostalo)
- i onda u nedjelju rano ujutro put pod noge pravac u našu metropolu, i to manje ni više pun bratićev kombi sa stvarima za moje preseljenje u Zg., a normalno ja kao i svako žensko i što treba i što ne treba spakirala za put…
- i onda sam vam ja polako svakim danom išla i radila, putovalaaaa ajojjjj i putovalaaaaa, te otkrivala čari naše metropole (a posebiceeee shopinng centara)
- što se tiče mjesta di sam dobila posao, ok je bilo, priroda, zelenilo, čisti i svježi zrak, ma kao iz neke bajkovite priče…
- i tako sam ja 15 dana radila i putovala, kad odjednom poziv za posao u mom gradu (petak a u srijedu trebam 01.10. doći ujutro raditi), i opet strka frka samo ovaj put ne dva već tri dana imam da riješim tu sve i nazad u svoj grad
- i u ponedjeljak 29.09. navečer napokon na putu u svoj mili i lijepi grad
- i jedan dan samo odmora
- i na kraju 01.10. počela s poslom u svome gradu, a onda kako sam počela raditi, a znate kad dođete negdje prvi puta i to na mjesto koje volite i za koje ste se školovali onda si odmah sami već sve isplanirate za par mjesec unaprijed posao….eto stoga dragi moji nemojte se ljutiti na mene i oprostite mi što nisam vam se prije stigla javiti….

I sad sam opet tu sa vama i potrudit ću se da to bude češće nego ovo sad od prošlog puta….a kud ću luđi dan za javljanje izabrati nego što je ovaj današnji Happy Halloween….



Što se zbiva kad se bundeva malo otkači?!

opis slike

opis slike

opis slike

opis slike



P.S.
Ja sam svoju bundevu izrezbarila!!!! Jeste li i vi svoju??????

Kisachhhh svimaaaaa do ponovnog pisanja i čitanja….
Toliko od mene za danas, uživajte dragi moji……





A ne ne…. mislili ste se samo tako me riješiti! Pa ne ide to baš tako lako….Ah no dobro samo da uzmem svoje prijevozno sredstvo i da sjednem i ja na nju i napokon kidnem na desno……


31.10.2008. u 19:02

|...ostavi trag...(3) | ...print... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.