< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (7)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

UZ KAVICU RADO IH ČITAM...
Bessi
Mlada mama
Prorok
Grazy Heart
Poezija duše
Advent
Smijalica
Pjesma duše moje
Marla
An(t)onimka
Exnesretnaslika
Nina
Saraja Azra
Ribac
Maslačkica
Ljubav..ah ljubav
Sewen
Vitae...
Tražeći sebe
Nataša_2007
Tinolovka
Obadzo
Dida
Prostranstvo beskonačnosti

JOŠ JEDNO DOBRO JUTRO...

opis slike


Evo opet dobro jutro i opet u rano doba pišem postrolleyes, uz jutarnju kavicu mmmm što fino miriši ah ta Jacobs 3 u 1 …ali ovaj put nisam zafitiljila mobitel skoro kao neki dansmijeh, jer sam se s razlogom probudila ovako rano pa i sličica je puno veselija od one polupane budilice…razlog za moje današnje rano buđenje saznat će te za nekoliko dana, do tad neka to bude moja slatka mala tajna…wink

Eh kako sam neki dan vas upoznala sa top plažama sad je red da vam i slikom dočaram nešto što je možda i baš na nekoj od tih plaža fotkano (tko će ga znati)… pa kako dame imaju prednost za vas drage moje blogerice ostavljam vam nekoliko jagoda u šampanjcunjami:

opis slike


opis slike


opis slike


opis slike


opis slike



A sad da se ne bih slučajno i muški dio populacije bunio, mislila sam i na vas…pripremila sam vam jagode sa šlagom na krajunjami:

opis slike


opis slike


opis slike


opis slike


opis slike

Eto toliko od mene, a sad hitrim skokom krećem jer inače ću opet kasniti, a to mi nije strani pojam… Izvještaj za nekoliko dana slijedi…. A dotle dragi moji sve vas kisssammmm sa jednom velikom ušećerenom cmokicommmmmfino…..

opis slike


27.07.2008. u 07:44

|...ostavi trag...(13) | ...print... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.