< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (7)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

UZ KAVICU RADO IH ČITAM...
Bessi
Mlada mama
Prorok
Grazy Heart
Poezija duše
Advent
Smijalica
Pjesma duše moje
Marla
An(t)onimka
Exnesretnaslika
Nina
Saraja Azra
Ribac
Maslačkica
Ljubav..ah ljubav
Sewen
Vitae...
Tražeći sebe
Nataša_2007
Tinolovka
Obadzo
Dida
Prostranstvo beskonačnosti

Ah to divno plavo...

opis slike


Za početak želim vam svima dobro jutro, malo sam jutros uranila jer mi je ostao upaljen alarm na mobitelu uhhh skoro sam ga zafitiljila kao i ovu budilicu na slicisretan…I ovako još u polusnu nut razmišljam o čemu da vam pišem danas… i razmišljam i pada mi sjajna ideja…. vidi vidi uključile se moždane vijuge a tek je 8:00 h ide to meni… Ovih dana dok sam posjećivala nekoliko blogova uvidjela sam kako većina vas dragi moji ste se zaputili negdje na godišnji na naše lijepo more…. nekako i u gradu je sve manje gužve osjeća se kako su mnogi negdje put pod noge…a jedna od mojih prijateljica se sad brćka negdje je na plažama Rodosa… uhhh a ja ovdje na temperaturi od nekih 30-ak ° C u hladu, a onda jučer i evo sad na temperaturi od nekih 13 °C ma ko će pratiti tu prognozu više ne isplati se… nije mi loše ne žalim se… ali ipak more je more… sunce, plaža, sol, more i galeba krik… sad zvučim nostalgično alii neeee nema nostalgije što je tu je, svako kreira sebi neku vrstu zabave tako da i ja ne mogu se potužiti na dosadu jer meni zapravo rijetko kad može biti dosadno… I tako listajući jedan magazin za žene naiđoh ne na top 5, već na top 6 najljepših plaža na svijetu . Pa evo dragi moji malo sam prosurfala netom i naišla na njihove fotografije redom:
Plaže na otoku Phi Phi

opis slike


Plaže na Tenerifima u Kanarskom otočju

opis slike


Plaže na otoku Borcay na Filipinima

opis slike


Plaža Natadola na fidžijskom otoku Viti Levu

opis slike


South Beach na Floridi

opis slike


Nergil na Jamajci

opis slike


i na kraju
Waikiki na havajskom otoku Oahu.

opis slike


Što je je sve su od reda lijepe, beskrajno duge, tirkizne boje mora i bijelog pijeska… čarolije beskraja….

Ali ne znam što vi mislite, one su meni sve lijepe, ali meni nema lipših plaža nego na našem lipom i plavom Jadranu:

opis slike


Evo samo nekih od njih:

opis slike


Crikvenica (meni najdraža, uz koju me uvijek lijepe uspomene vežuzujo)

opis slike


Biograd na moru

opis slike


Plaža Sakaran dugi otok

opis slike


Slanica na Murteru

opis slike


Sunčana uvala na Malom Lošinju

opis slike


Zlatni rat u Bolu na otoku Braču

opis slike


I na kraju nenadmašivo Zrče
Eto moj dragi blogeri ako ne idete negdje na godišnji nadam se da sam vam barem slikom uspjela dočarati ljepotu tih rajskih kako kažu plaža, ali i našeg lijepog plavog Jadrana. A naravno možda i vi koji idete na godišnji baš se tamo trebate zaputiti na neku od ovih plaža onda znate što vas čeka.
Svima vama kojima idete želimmm vam lijep i lud provod, želim vam više ovakvih situacija ko sa slike (ljetne avanture dok vas valovi u plićaku zapljuskuju ah…..):

opis slike


a i nama koji ostajemo tu također želim ludiiii provod….. a sad je dosta bilo vrijeme je da odem dalje sanjariti o moru i pijesku….fino

opis slike


A svima vama dragi moji što na kraju reći nego:

opis slike


22.07.2008. u 09:37

|...ostavi trag...(22) | ...print... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.