26

utorak

veljača

2013

I should say it out loud.

Nisam te prestala
voljeti.
Znam odakle ti ideja,
ali nisam.
Samo sam na trenutak
osjetila da mi na prsima
lezi kamen.

Nisam te prestala
voljeti.
Samo sam na trenutak
osjetila strah od
sutra.
Jer eto, ja sam
kukavica.

Nisam te prestala
voljeti.
Jer svi drugi pored
tebe izgledaju kao
blijede kopije.

Nisam te prestala
voljeti.
Upala sam u
rutinu od sedam godina.
I prepala se.

Nisam te prestala
voljeti.
Jer se s tobom ujutro
budim, a uvecer lijezem.
Jer cujem tvoje srce
i kada nisi kraj mene.

Nisam te prestala
voljeti.
Oprosti sto si
tako osjetio.
Moja skorpionska dusa
na trenutak se zaljubila
u samu sebe.

Nisam te prestala
voljeti.
Tebi sam predala svoje
najlude godine, a planiram
ti predati i sve one
koje me jos
ocekuju.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.