ViCeVi....
Plavusa pise sinu...

Dragi sine,Pisem ti ovo pismo kako bi znao da ti pisem.
Ako dobijes ovo pismo znaci daje dobro stiglo. Ako ga ne primis javi mi, tako da ti ga ponovo posaljem. Pisem sporo, jer znam da sporo citas.

Neki je dan je tvoj otac procitao u novinam da se po statistikama vecina saobracajnih nezgoda desava 1km udaljeno od kuce, tako da smo se nedavnoi mi preselili malo dalje od kuce. Kuca je preljepa, imamo cak i ves masinu,ali ne znam da li radi. Jucer sam stavila ves da se pere, povukla vodu I vesa vise nije bilo...

Ovdje vrijeme i nije tako lose. Prosle sedmice samo je dva puta padalakisa - prvi put je trajalo 3 dana, a sljedeci put 4.

U vezi one jakne koju si zelio, tvoj ujak Pjer mi je rekao da ako ti jebudemo slali da skinemo dugmad, posto su dosta teska, jer to bi vise kostalo, tako da smo skinuli dugmad i stavili ih u dzep.

Napokon smo sahranili tvoga djeda: pronasli smo njegovo tijelo kada smocistili kucu. Bio je u ormaru od onog dana kada je pobjedio dok smo seigrali skrivaca.

Prije nekoliko dana eksplodirala je boca od plina u kuhinji: tvog oca i Mene je bacilo van kroz prozor: koji osjecaj! Nakon toliko godina, otac i ja Smo izasli van zajedno. Posto vec spominjem tvoga oca - dobio je novi posao! Jako je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi... zaposlili su ga na gradskomgroblju...odrzava travnjak.

Tvoja sestra Julia, znas ona koja se udala za svog muza.. napokon je rodila!Ne znamo jos spol, tako da ne znam da li si postao tetka ili ujak... ako bude curica tvoja sestra ce je zvati po meni... Cini mi se malo cudno da svoju kcerku zove "mama", no to je njena zelja.

Tvoj rodak Pol se ozenio.. po cijeli dan se moli pred zenom, jer je djevica.

I da znas da vise ne vidjamo tvoga Ujaka Isidora, onoga koji je umro proslegodine...A da ne govorim o tvom bratu Zanou.. on je grozan.. Zatvorio je vrata odauta, a unutra su ostali kljucevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila. Katastrofa!!!!!!

Dobro sine, necu ti napisati adresu, jer ne znam koja je. Porodica koja jeovde prije nas zivjela, uzela je kucni broj sa zida i ponijela ga sa sobom. Ako vidis Margarit pozdravi je, a ako je ne vidis nemoj jos nista govoriti.

Mama koja te voli,
Andrea
PS : Htjela sam ti poslati nesto para, ali sam vec zatvorila koverat

kukurikurac

semsine_gace

27.01.2006., petak

O mEnI......


DRAGA NACIJO U OVOM SVEČANOM ILI POVJESNOM TRENUTKU POZDRAVLJAM VAS IZ DNA UNUTRAŠNJOSTI..pppppprrrd..POZDRAV!!!Zovem se Mislav.....imam 14 godina.....idem u 8. razred.....zivim u VELIKOJ GORICI!!rodio sam se u metropoli-ZAGREB!!treniram nogomet u NK Udarnik-u od svoje osme godine!!moj idol je RonAldiNo GauCho!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


LJeToVnjE

Najljepsi dio godine su mi ljetni praznici....svake godine ljetujem na VIR-u zato jer tamo imam vikendicu...ljetujem oko 2mj....ekipa sa kojom sam svaki dan je luda....svaki tjedan po jednom se bacamo svi u robi...najljepse kupanje koje stalno iskoristimo kada pada kisa....kisa nepada puno mozda dva puta u ta 2mj....najbolje je kada idemo u grad...po cesti radimo pizdarije zato jer je mrak i nikoga nema....kada dodemo u grad zajebavamo ljude koji prodaju na standovima....svaki dan na plazi igramo nogomet....ima nas oko 10 i tu je jedna cura s nama iz AUSTRIJE....mi smo super ekipa....eto ukratkog opisa mojih ljetnih praznika....

- 19:43 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nazovi če nekaj ne razmeš...
če razmeš onda niš!!

Blog.hr
Ronaldinho.com
moja ljubav
marina

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us