teško je ful biti kul...

nedjelja, 16.03.2008.

why?

jebote...stvarno mi nije jasno zasto uviijek,ali bas uvijek,ako je prva polovica dana odlicna,zasto druga mora bit losa????
danas mi je tak super bilo...u crossu mi je isal biljar (mariji jucer,jako dobro =P...e,a znas kak joj je isal...=P=P)...
rijesila sam se citanja u crkvi...
dedi sam nariktala daljinski...heh
kod ane osla po mp3 pa slusala muzikicu...
i tako...
al cijelo vrijeme sam bila odlicne volje...nekak...ne mogu opisat taj osjecaj...jednostavno super...ne sjecam se kad sam zadnji put tako dobro bila...
i eto...dodje vecer...sve se u meni ispreplete...sve se smucka...sjebe...i evo...malo suze idu,malo mi nis nije jasno,malo sam sama sebi glupa...ahhh...
ne znam sta da radim...nadam se da cu sutra shvatit da je sve super...jer je vec bilo ovakvih dana...i obicno me drugi dan prodje...valjda ce tak bit i sutra...
trenutno me tjesi to da imam jednu frendicu za koju bih i zivot dala,a znam da bi i ona za mene...i to mi sad jaaako puno znaci...
znam da ce sutra,preksutra bit izrugivanja na ovaj post i da ce neke osobe bit "kao" povrijedjene,al jebiga...morate jos puno ucit kako se pravi prijatelji ponasaju...
to ne znaci da ja nikog drugog ne smatram prijateljem...ja uzasno puno ljudi smatram prijateljima,i makar to ne znaju,sve bih dala i za njih...al znam da neki za mene ne bi...
ma dosta je bilo...ak me do sutra prodje i ak mi se bude dalo,izbrisat cu ovaj post...i nikom ne javljam za njega...
ko je procitao,pozdrav!

Image Hosted by ImageShack.us


bye...
- 21:56 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>