Izdrkotine bolesnog uma

05.06.2005., nedjelja

Kurbojebec

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nis baš nekaj raspoložen da pišem no me nekaj danas spopalo pa morti kaj je vreme tak jebeno a me Bare ni domof, je malo z kičmu ima problema pa je tri ćedna na oporafku v toplicama, sam sem a ni kaj za delati i celi boži dan drkam kak bedak, imam i jenu lepu susedu Ljilju, ima baba koji četrdeset i kusur let al se drži kaj kakva telica, no kak da ne velim a i ćerku ima sad je skoro devetnajst navršila su si kak seke, nemrem se zguštati koja bi mi lepše i bolše se pothitila. No kak se ostaje na maštarijami sem se rukohvata itil i desanka šakić je već trejti put malega spovraćala. No ne znam kaj da velim na se to al ima tih dan kad mi se nikaj drugo ne dela nek samo drkam, je neznam jel je to tak normalno, znam da buju sad tu pršali kometari, bolesnik i kaj ti ja znam, al mislim da ima barem neko kaj ima tak isto potrebu da se zdrka, i naše babe nas samo špotaju a se dobro znam da i one morda manje nek mi al ipak i one drkicu nabaciju koji put, se dobro ak imate kaj mi spomenuti na ovu temu z nestrpljem vas želim čuti....... na svidenje
- 18:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>