Izdrkotine bolesnog uma

11.03.2005., petak

Kaj sad ima-Severina, Suzana, Nives.....

Duge duge se nisme imeli za čuti a kaj da velim na seto nek da mi ni blo do bloganaj nit do čega, pas mater ni kurac bilo, nek nis imel vremena, na poslu sem se ftrgel od muke a kad sem doma došel onak zmučen, kaj mi je preostale nek da si legnem f krevet zu svoju Barek, i onak seks na brzaka, jerbo nju sem moral zdovoljiti a se druge kak bu, pri Bari se ni za zajebavati, ak neš jebal jednu noć, drugu trejtu si na senjiku med svinjami i kravami, i pitanje jel se buš tak skore vrnul nazaj f hižu. Zate sem se ja i zlenil od pisanja, sad je male lakše ni takev pritisek na poslu pak se kad dojdem doma morem malo i na komputeru poigrat. No se u semu bi štel reći sem puku da se bum probal popraviti i pisati kak i pre, istina i bog nis ni pre baš tak nekaj pametnoga pisal al ipak sem tu bil.
Ne znam kaj velite al vu zadnje vreme je sikaj novega se zgodilo, imame novega precednika, a same kaj se Severinu zabil je naša bivša lotosica Suzana Mančić pokazala kak s eto pre severine iste tak jebalo, ak niste imeli za priliku videti je bil fanj komad, pizda joj kosmata kak f lava griva al je to f to vreme valda bilo sejksi, sam si samo mogel zmisliti kak je bilo onemu jepcu ak je lizal su mu kosmače stalnu v zube išle ni baš neki lepi osećaj se setim jednom zgodom sem ja svoji Bari takaj lizal a njena pizda vam je kakti i Mančičkina, kosmata da te bog veseli, stalno mi je v zube išla dlaka i na povraćanje mi je išle pa sme se ja i moja Bara dogovorili da si nemo više lizali jen drugemu tak da vam ja siromak više i ne znam kak ti to zgledi kad ti ga onak lepo ze zubima negdo narajca i zusnicami ti ga spuši, onak kad se ni moći z Barom f krevetu najti, si ga malo sam zdrkam i se kaj si taj put premišlam je jedino kak mi ga lepa puca puši, po tem ni trep već od par sekund i tak se zeštrcam i se se lakše počutim nakon tega.
No sad gledim v zadnje dane se kaj se prinaša k nami je nekaj povezano z seksom, je i ona Nivez Celzijus takaj najpre rekla da se je pokarala zonim Jamirokijem posle pak da ni bog te jebi pa kaj je sad tu istina pitam ja Vas.
Onu kurbetinu Paris Hilton pa saki kurac zgleda more pojebati, non stop se piše sad je zovim bila sad zovim a na kraju i znekim drugim kurbetinami je isto bila i kaj sad ti ja znam jel ona lezbača ili ni, lepom ti je to kad moreš i z jednim i z drugimi biti, sam se jebeš i to ti je sekaj znaš, dobre kad imaš dobrega tateka kaj ti pun kurac penez ostavil pa se sam jebeš po belem svetu, ajte mi sad si skupa lepo ote spat i nejte me sam pitat kad buma kaj novega napisal, morda zutra a morda i za prvi maj....
- 16:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>