Izdrkotine bolesnog uma

24.10.2004., nedjelja

1.Što je Severinina majka rekla nakon što je vidjela "uradak" svoje kćeri?
-KĆERI,...........PA TI PIJEŠ !

2.Šta kaže Seve prije sexa?
-"Kamera,svijetla,kreni!"

3.Koja je razlika između Severine i Račana?
-Severina je zvjezda sa pi**om a Račan je pi**a sa zvjezdom

4.Ako je Severina u Hrvatskoj zakon,
onda je Hercegovac našao rupu u zakonu!



!


- 09:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

03.10.2004., nedjelja

Trsje via Bosna

Lepo je znova biti skupa z vami sima kaj se već skoraj celi mesec nisme ni čuli ni glasa spustili, kaj da velim zadnjim mesec dva sem se nadelaval ze sakakvim stvarimi i doma i na poslu i nis stigel ni do komputera dojti a kamli bokte nekaj napisati. No mislim da se nis tak rano strošil i da bu nekaj se dalo napisati da bu negdo morda i prečital pa se bu imel kaj zesmejivati. Saki dan sem se spremal da nekaj velim jer bok i bormeč imel sem kaj pisat je bilo lepih i zanimlivih stvarčica al bumo sad valda se češće vijali. No kak bi rekel sem pre vuru dve z trsja došel, sam sem išel malo i celo jutro sem bil v berbi, nemam vam ja punio sega nekaj okoli stopedeset trsov, al onak čist za svoju dušu lepo mi je imeti pri doma svega vinčeka kad mi negdo dojde se lepo vidi popiti kupicu pravega domaćega vina.
Ma Bara me nafektala pa smo šćera bili v Bosni smo cukra išli kupiti a i onak smo na placu mali šoping zbavili, nisme niš na granici imeli problemov al sem prvi put išel pa mi ni bilo sejedno, stalne mi se neki bog po glavi mota da su tam neki oni kaj ni dobro posla z njimi imeti, no kak sem rekel se se zbavilo v redu.
Bara moja znate si je kupila sikakve stvari i već je rekla da bi drugi mesec opet išli tam, vrak ti mater jebi čim si vidi sveta više ju ni vrak nemre pri hiži držati, a i ona si je začela malo po komputeru švrljati i sad zna do pol noći na njem biti da ja prvi f krevetu završim i moram ju čakati dok dojde, pre je bilo drugače ja sem vesil na komputeru a ona se z sobe derala da dojdem spat.
Sad nam je i seks nekak bolši, nis išel glet al si mislim da ona malo i one stranice zgledava, bogme nek gledi lepše se imemo rat na kraju…..

- 15:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>