Izdrkotine bolesnog uma

05.09.2004., nedjelja

Bok sima kulke vas ima na ovem lepem svetu, nemam baš puno vremena pa se nit ne javljam tak često kaj pre, no imam nekaj za reći a pre svega tak me dotukle ono kaj se zgodilo vu Severni Osetiji, tak sem na decu lak da sem se rasplakal kad sem videl one slike, žalosno, tragično, nemam reći kak bi to čovek opisal, u kakvem mi to svetu živimo kaj su ona jadna dečica kriva, kakšni su to ljudi kaj takove stvari delaju u ime neke neznam ni sam religije ili nekeg drugega cilja al kaj ni drugi načini nek se z decu natakav način iživlalvati, neznam jel bi tu čovek ruse okrivil il one arape al mi sikak ni jasno u ime kojih se to ciljeva, u ime kojega boga se takove stvari delaju, nit Alah nit Bog sigurno to ne odobravaju i pitam se jesu to ljudi il kaj drugo jel ni životinje nisu jer one sigurno tak nekaj nebi delale, kud se to vodi pitam se ja, nek mi neko to veli a posebno bi to štel pitati naše muslimane kaj oni na to veliju, se se more razmeti al decu vbijati ne razmem, suze mi potekaju kad se nato zmislim, jadna deca......
Mislim da sem se malo sad olakšal jel sem ovo moral z nekim podeliti i daj bog da se takove zgodbe prestaneju dogajati, nemrem se tega otrči još mi slike ideju naoči jadna zmučena deca.....
Šćera sem kaj i cela nacija malo olakšal dušu na nogometu i kad su naši zmagali one Ungare ni mi bilo druge nek spaliti ze svega karabina tri patrone nek se zna da smo najbolši i saka sreća v daljnem tekmovanju našim dečkima.
- 15:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>