Izdrkotine bolesnog uma

13.07.2004., utorak

betežen

Kaj drugo da velim nek da sem sad stvarno betežen sav se nalajen a i upalu vuva zgledi da imam tak da niš ne čujem, bor i bormeč sam i temperaturu imel skoro pa trijstdevet, ne f ladu već pod pazuvom. Jebite kurac kaj da još velim takova plova je pri nas kaj da ni padala već tri leta, jebiti pas mater stvarno ne znam kaj bu s tim vremenom, pri nas sad tak grmi da vas se moram ostaviti da grom ne pukne f me i moj stroj.
- 22:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.07.2004., nedjelja

kix

kiša se je bormeč dobro ispadala danas, kaj bu to na vem svetu došle, šćera i prekšćera smo se kuvali na skoro pa četrdeset f ladu dok danes ni jedva morda petnajst stupnjevi. I kak čovek ne betežen bil, pa to ni sam vrag nezna kaj bu zutra bilo, kak bi oblekel, krenem ja f podne v zagreb u lagani majici brez rukavof a kad dojdem pa mi je zima, nemre čovek zdrav ostati i da oće.
- 20:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

kaj je blo

si skupa imate kaj za reći, jas bi rekel same daste si skupa puno na godišnjem il na morju jer po poseti se vidi da malo ljudi čita bloge a k temu je još i vikend kaj samo dokazuje da velka većina tijeh čitačef prihaja z firme de dela pa se tam naslajujejo, fala lepa sima kaj ste tu i kajbute bilo naskoro videnje idem i ja na svoj grunt ne delat već pogledat kaj ima novega vu mem voćnjaku.
- 14:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

10.07.2004., subota

ANKICA

Kak se je šćera dobro jelo, vu prošlem postu ste mogli prečitati kak sem šćera dan zbavil, no kad sem spat krenul ni mi vrag dal mera pa sem samo o Ankici razmišlal, to vam je kak sam povedal, žena mega prijatela Franceka, je da ima cice kaj balone a tek telo kaj da je kakova misica i one ji si moreju skriti, Anica ni za kaj ni, ak ćeš bale stovarati tu je, ak ćeš kuruzu okapati opet je tu, ak ćeš na vrtu okapati i pleviti i tu je ona, a kaj se štale tikavle tu ji ni premca, krave doji da ti slabo dojde, morti si mislim kak moj Francek ima sreće a i njega morda tak doji, štala je pri Ankici kaj vu apoteki se je čisto bi mogel tam i spati, opet si mislim morti Ankica zato to tak i vredu drži, zati se vu štali i najveć vremena zadržavle, morti tam oni si koperanti kaj za njih delaju, kad žitek dojdu predati morda Ankica i kaj vu fušu zaradi, fakat niko nebi mogel Ankicu odbiti, kad si malo bolše i razmislim Ankica je mal mlajša od mene, skupa smo po zabavi hodili, skorjo smo pa vu istem društbu se kretali, i kad se male film zvrtim nazaj, bila je Ankica i vu ono doba poznata kaj rad jebežliva puca, istina ja ju nigdar nis zjebal, nis se ni nudil bili smo više onak kaj prijateli dobri a sam ja z Francekom se vatrogasne zabave obišel vu ono vreme tak da se je on zalepil za nju pa ja nis ni imel kaj tu iskati, a on vam je bil onak lepi dečec, sam kaj z ženski nigdar ni sreće imel a i rad si je štel popiti pa sme mi više na šanku boravili nek pri ženskah i se u svemu ona ga je fpecala jer je inače patila na zgodne frajere ostele joj ni niti bile bitno, sad si ja nato premišlam da ga ja Anica morti sam za lepega moža zela a kaj se jebačije spotikava sad mi se klikeri paliju ona to mislim si dela de god stigne. Tak mi vrag ne da mera pa sem pol noći probdel i razmišlal i onda se setim pre neki pet šest let kad sem Franceku gnoj nametal i vojzil na ledinu, on jebil na pojslu kak mi se čini il tak nekaj sem vuglavnom ja sam nematal i Ankica mi je mal pomagala, a dok je pri meni bila stalno smo se onak zajebavali, celi razgovori su bili okolo seksa i jebačije, inače ni srameća, mi smo to se onak vu šali, sikaj je ona mene spitavala a i ja nju nis niš manje, sad kad čovek to malo bolje pogledi to su morti bile same onak kak bi rekel, okolo naokolo, a ona je ono štela samo ja to nis tak izgleda razmel, a jo ktemu i neznam kaj bi rekel da sem i pomislil nate, pa kaj bi mi Francek rekel, sem žnjem pa celu faru negdar obišel, se birtije smo prešli, se zabave i neznam ti kaj pa kaj bi to ja njemu napravil, ma nebi, sam si zamišlam pa nebi ja njegvu Ankicu zjebal, nebi ja to mogel al da bi čovek teške muke zato imel kaj je to odbil bi to sigurno, jer Ankica je jena i jedina....
- 20:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

baleranje

lepi dani su za nami, šćera sem išel ze prijatelem na ledinu, smo slamu išli balerat. Sedem ja na tarktor i krenemo na ledinu točno f podne kaj vu onem kaubojcu, sunce prži kak vu pećnici, z mene se znoj zleva po leđimi te sem za par minut bil kaj da sem z kade zišel, moker do kože, još sem si kapu del na glavu pa mi znoj curi po celoj glavi i licu, ak se bole brišem to m i slanoća od znoja se bol fpija vu kožu. Za desetek minut smo stigli na ledinu, ima svoji šesto fati onak otprilike. Vužge Francek stroj i kad je to krenulo kaj na traki bale su samo ispadale i ostajale na ledini, došel je i sused Štef isto z traktorem i prikolicu, on i njegva Slava su začeli te bale slagat na prikolicu tak da kak je Francek bale zbaleral tak su je Štef i Slava zmetali na prikolicu i smo već oko tri vure bili doma, moja Bara je obed napravila tak da smo si skupa obedvali primeni. Na meniju je bila juva govedska z domaćim rezancima, luti ren, pećeni picek f rolu z mlinci, šalata zelena i krastavci z vrnjem i na kraju gibanica z oreji. Smo se tak lepo najeli i smo onda jopet si skupa otišli k Franceku te bale spremiti na senjik. Lepo smo se nadelali, male smo posle i popili a je onda Francekova Anka napravila večeru, u jebite kaj je to bilo, sad vam bum povedal kaj smo pri Anici jeli, a pre nek to povejem, bum vam napomenul da je Anica jedna od bolši ženu vu selu, sam onak ima trispet let, visoka neki meter i šezdeset, šlank mislim da nema više od pedeset kil, a cice kak baloni na onakem telu, trojka il četvorka, ma sem oči pasel a dobro kaj je moja Bara otišla k drugi susedi pa me ni vidla bi čul sega boga. Onak sad za jesti je bila prežgana juva z jajci, karmenadli na roštilju z umakom od šampinjoni, paradajz šalata z lukom i pita za jabuk, bik te veseli tak se dobro dva put vu danu već duge ni jelo. posle večere smo ostali još vuru i pol i po gemišti tak da sem domof došel drveni, a Bara je samo zočima prekretala kad me je vidla.
- 16:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.07.2004., četvrtak

kak pri nami


Dojde sin svemu ocu nakon skoro pet let kaj se nisu vidli, ter mu veli:
- znaš japa, jas sem ti gej.
Stari sam kaj ni zludel, onak nervozan je male bil ter ga on fpita:
- jel sinko, kaj živiš v neki vili?
- ne - mu odgovori sinek
- a kaj ideš na godišnji vu Monte karlo?
- nejdem, kaj ti je..
- jel vojziš morti mercedesa il bemveja?
- ma ne kaj ti je..
- pa jebate cucek jel si oblačih armanijeva odela?
- znaš da ne, da sem navek štel lepe traperice imeti..
- sinko moj, nisi ti bor i bormeč, kak ja vidim, nikakev gej, ti si jedna najobičnija pederčina.
- 02:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

05.07.2004., ponedjeljak

amer

E fala Markec na komentarju, baš mi je drago da si se javil i da me ameri ne špijuniraju, bum probal više pisati al sad je leto i lepo je vreme pa mi na selu imam pune ruke posla tak da smo z vremenom na knap, tak da mi se na večer kasno nejde na komp još i pisat a se dosta nadelam na poloprivredi, još ktemu i na posel trep iti kam ćeš više al ja se trudim kulke morem još jemput sima skupa tam prek bare velki pozdrav
- 18:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.07.2004., nedjelja

koji kurac

koji se to kurac dogaja pa nigdo ni jen komentar ni ostavil na moj vapaj pa kaj ste si zblesavili kaj vas se niš to ne dotikava kaj vam je baš sejedno kaj bu bilo, ja to nemrem verovati ma pizda vam materina a severina vas zanima a opstojnost jadnog rvackog čoveka i zagorskog selaka, baš vas briga, jeste za fbiti si kulke vas ima, ote mi si skupa lepo f tri pizde materine, i idem na godišnji se odmorit od takvih zatucanikov
- 14:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

03.07.2004., subota

ameri me špijunirajo

ha..kaj sam štel reći ze tim ni sam neznam al sem malo išel po ovem konteru kaj prikazuje kulko bedaki ide na moju stranicu i sam se ne male začudil kad sem videl da ne ki amerikanec je mali milijun put otprl moju stranu me samo zanima kaj ga to interesira pas mu mater jebi kaj bi štel morti kuruzu izvoziti vu ovu našu jadnu Rvacku pa da mi jadni selaki i ovak nemremo niš prodati propadnemo skroz na skroz, kaj bi štel da mi on gospodari kaj bum i kak delal, da za njega delam a on da se bogati, nismo mu mi oni jadni arapi kaj im iz nafte delaju tak bi znami teli isto, šteli bi naša polja, našu kuruzu, šenicu i se bi šteli sam da niš ne moraju delati a sigde bi teli gospodariti, pizda im materina globalistička. Ni sam ne znam al me je to tak pogodilo da sem tak žifčan sad da sam mam pet cigaretlini spušil i jenu rakijicu spil i sad sam se na svoju Baru zdrl da me pusti na meru da moram nekaj hitno napisati jer to nemrem zase ostaviti pa to moraju znati, sam mislil i Mesića i Sanadera zetim upoznati temu se mora na kraj stati. Nedamo svoju Rvacku sme dugo bili potlačeni od Srbov, sad bi Ameri i ovi evropljani šteli z nami gospodariti, još malo pa nam budu i more zeli, nemo si ni rit mogli oprati na Jadranu ak nemo pre nje pitali, pas im milu majčicu jebi ja nemrem više zgorel bum, pizda im materina, joj kaj kunem bog mi bu fprostil jer nemrem drugač to reći kaj me tešći, idem si još jenu spiti morda se smirim, jer bum se f pizdu materinu poslal, neznam kaj vi mislite ..
- 20:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ropot

Kaj veliste na našega Ančića, siromak baš mi ga je žal, bil sam se tak naropal da ga bum gledil vu finalu, no nikaj od tega... I kaj da velim, malo sam danes onak raspoložen niš ne delam, pa si razmišlam, skora bum na morje krenul, zu svoju familiju sem jen apartmen iznajmil tam negdi pri Zadru, i mal si premišlam, bati pas mater za spanje deset dan moram ishititi petsto evrov, kaj to ni ljudi moja pljačka. Ne znam kaj drugi misliju al to zame prosečnog rvackog selaka ni baš malo penez, kad se tu zbroji kaj bu čovek dole strošil, pa za sladolede za klince, pa za ovo pa za ono konj ti milu majku pa ja dva mesca moram delati da bi deset dani se šopal na morju, il još bole moram tri dobra pajceka od stokil prodati za jebenih deset dani, ne znam kam ova država ide, kam to se skupa bu došlo al si mislim da drugo leto nas pune nebu mora vidlo. Lepo je to se dok ide al kad stane se bu f vražju mater otišle i si bumo f kurcu mi se čini. Lepi pozdrav i se čujemo skoraj.
- 17:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.07.2004., petak

kiša

nikaj pametnega ni za povedati sam gledim van kak ova kiša pada i mislim si kaj smo to mi bogu zgrešili da nam ovakvo čudno vreme dodavle, mi selaki sam si mislimo kaj bu z našu zemlu jel bu kaj zraslo jel bu kaj za prodat, kak bumo samo rad dočekali jesen da vidimo kaj nam je bog dal, sam da bar koruze i grojzda bu dost za drugo ni bitno, već bumo nekak, nigdar ni bilo da nekak ni bilo, jel z tim si si slažemo, tak bar stara narodna veli, no sad bi iti moral se čujemo zutra ak bog da sreće i pameti
- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.07.2004., četvrtak

Nemrem zaspati, stalno se okrećem f krevetu, sev sem moker, moja Bara hrče kaj bivol, pa idem ja male pisat kaj ne, i tak dok zmišlam kaj bum povedal imam jen dober vic:

Kraj je školskega leta, četrti razred, još sega tri dni do kraja škole i pita vučiteljica decu kaj budu bili kad odrasteju:
- balerina
- astronaut i tak dalje
no Ivek je dal malče drugači odgovor:
- jas pa bum puno pil viskija i jebal puno ženski !
Vučiteljica ga tak odalami da je skroz celi razred prošpanciral i sterala ga domof. Dojde Ivek doma, a stari skuži da je nekak prerano dojšel ter ga fpita kaj se je zgodilo. Ivek mu spripoveda kaj se zgodilo i stari vbije boga v njemu. Zutra f školi vučitelica pita Iveka:
- Jesi rekel ocu kaj se dogodilo?
- Jes
- I kaj je bilo?
- Vbil je boga v meni.
- I jesi kakvu pouku zvlekel z tega?
- Jes, kad zrastem pil bum kokakolu i drkal!

Baš sem se lepo nasmejal kad mi je to sused Jura šćera pripovedal dok smo krov popravlali. Tak vam ja već skoro pa i ne znam kulko nis jebal, moja Bara se neki kurac zgleda duri name pa mi pičke ni dala, furt neki kurac zmišla tak da bum moral i sam drkati. Kad se setim da zutra idem vu gorice ze starim rekel je daidemo pogledat jel se kaj da spasit, pak se bu špricalo i sake druge glupojsti a lepo sem mu rekel nek otide f občinu i nek priajvi štetu bu mu se nekaj splatilo jer ovak sigurno nebu nikaj bilo od grojzda. Ne kaj bi ja išel to bumo mi već zredili i se bu dobro, bez brige sinek naj se sekirati, nebu tvoj japa brez vinčeka bil najesen, semu vrag jebal ak bu, i kaj sad lepo za koju vuru ni mi druge nek na fergusona i f gorice a rekli su da bu zutra vruće i sparno, pas ti milu majku bum zgorel tam gore. Lepi pozdrav sima idem k svoji Bari morda se premisli il bum na zavod otišel pa si ga bum sam nabacil malo.


- 02:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>