Izdrkotine bolesnog uma

30.06.2004., srijeda

šrotanec

Dober večer sima skupa kaj buste ovde navrnuli, znam da nekaj ni vredu sad mi se konačno bez problemov dalo vlogirati. Lepo je danes bilo sam se borme nadelal kaj vrag, al nemrem da se ne setim kak je prekšćera bilo, neznam jeste vupoznati al prinami je bil takev tornado kakev ni najstarejši ne pamtiju, vu mem selu se znalo dogoditi da dojde nevreme al prekšćera je se hiže raskrilo, bore počupalo, stupe od struje takaj, nemre čovek verovati, bik ti mater kaj da nekibog nanas strefil. Šćera je celo selo bilo vu zraku, mislim na krovi, si su popravljali, kak sem rekel znalo s dogoditi da raskrije neke stare hiže i štale al ono je raskrivalo i nove krove, katastrofa, a koja je tuča padala se je potrlo, moj vinograd ni za prepoznati, sega ga je stuklo a kuruza, jebite vrag listi su dat zešrotani kaj da je negdo na ribežlin ribal. No sad je sevredu, si smo se okrenuli v nove pobede. Polafke idem spat, kakse veli, ni zame tak dolge biti na tem stroju bi morti očale moral nositi nigdar se nezna moram se za svoje zdravle misliti a kak i zadnjič već moja bumo rekli Bara kreći name da bum pak puno struje požrl a te na HTejevom računu kad vidi kolke sem interneta strošil me bu fbila, pizdu materinu moram iti ajte sima skupa bok
- 22:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>