Izdrkotine bolesnog uma

17.06.2004., četvrtak

krmežlini II

Jebati pas mater skoro bu pet vur, već se dani vani i kaj moja noćna šifta je prešla, sam da mi smena dojde i mam idem na cug i vu svoje selo malo. Šćera sem došel na posel i kaj da velim najdem poruku na paperju od mega šefa da bi noćas trebali biti nekakvi radovi na neki kajtija znam uređaji te bi trebale male više put obiti navedenu postaju kak se bi vidlo da se nedaj bože nekaj ne strefi, jer bi zato on najebal a ne ja, no kak sem ja mali selak i nedam se zajebavat sam tak sem celu noć zato obilazil, i kaj imam od tega, sam oči pune krmežlini i teške noge tak da mu sigurno f cugu mam zaspal, još ne ni krenul, no kaj sad, svet i život idu dale a ja si mislim na koji kurac je moja noćna prešla, se ono kaj sem mislil delati zbog svega šefa nis delal, počinul se nis ni malo a sad kad doma dojdem me bu moja Bara mam zaposlila, jerbo sad bi mi je već šćera pre posla rekla treba kromper špricat ga ćeju zlatice sega pojesti. Glećte ja nebi više dulil idem se mal prespati ajde bok
- 04:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>