Izdrkotine bolesnog uma

14.06.2004., ponedjeljak

ponedelek

Kaj da velim danes je pondelek, pravi dan za početi nekaj pametnega delati, no ipak ni to pondelek kaj saki drugi, imam telicu za prodat pa sem se fputil da bi ju prodal na sejmu, bik ti jebal majčicu a kad tem ni danes sejem nek f subotu, pizda ti materina i mega kuma kaj me je tak zjebal, sem celo jutro strošil dok sem se dopelal na plac a kad tem ni f pondelek, pas ti majku jebal a kaj mi bu ma bumo tak rekli Bara povedala, f pizdu ti jebi, bum ji rekel da nis prodal da cena ni bila povolna, tak bum i ja i kum najbolše prešli, ne nikakov pizdarij izvajala. Sam kad s posla dojde i telicu vidi f kocu bik te jebi bu ju žlak strefil, a da vam pošteno velim, mi telicu ni nismo imeli, no sam se dal u strošek i kupil sam pre par tedni jenu telicu kaj još ni bila za prodat i sem ju malo poranil s kuruzom, šrotom i tzak kak to već ide i sad bi si nekaj zaradil, je kaj ni dobra, a moral bi si i afta kupit, moj stari fićek sam kaj ne krepa, a i ni registriran pa nemrem nikam otiti mal u posete, s traktorem mi se pak nejde. To bi blo se za danes a se bum javil zutra.
- 11:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>