Izdrkotine bolesnog uma

08.06.2004., utorak

pas ti mili majku

jebote dalmatinec kaj ti ne znaš nikakve kletve ja ti kunem se f pizdu materinu kak je i normalno vu našem kraju sam se kune i pomal se niš ne dela a vidim da ima vu zadnje vreme i interes za moje zdrkotine pa sam se odlučil da na nikakev godišnji nem išel već bum samo bloge pisal i doma drkal. Kak mi se vidi si ste vi i puce i dečki najebeni i sam bi il jebali il drkali il nedaj bože čitali kak je nekemu drugemu bilo dok je jebal se se svodi na jebačinu istina i nima kaj drugega kaj bi tak interesantno bilo no ja si bum dal truda, sad sam ovaj čas posadil bažulja i sem ženi z kopačicu malo zemlju olakšal rekla je da ide još paradajza posaditi, reko sam idi vrak ti mater jebi kad nećeš iti spat onda odi delat a vani je sam kaj se ne skljokaš od vrućine. A da i mam sam piceke i pajceke naranil jerbo kasneje nem imal vremena idem navečer male k punici je rekla da bu nekakvega kolača spekla a i šogorica me pozvala da dojdem da morti i kakev roštilj pal no pa se takove ponude nemreju odbiti kaj ne? No se u svemu konj ti milu majku jebal danas je bil fakat vrući dan, malo sam travu na dvorišću pokosil i z decu sasm se malo kokal, jebati pas milu majku kaj ta dec neju zmislila neznam al kad sem ja bil mlad tad se takve igrarije nisu dogajale to kokanje je vu mojem kraju takvega maha zelo da ti deca više niti ne vučiju niti niš već se sam kokaju, jel vi pizda vam materina opće znate kaj je kokanje? Ajde bok sima se čujemo večeras tojest noćas ak bum dobre vole i si ote f tri pizde lepe materine i baš mi jesakim danom se draže kaj ovde pišem a naravno kaj i to neko u tri kurca i pročita a borme v zadnje vreme i nekaj napiše, lepo se imajte i do skorog viđenja
- 15:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>