Izdrkotine bolesnog uma

06.06.2004., nedjelja

kvic

Ni mi namera ovde viceve pripovedati al sem danas čul jenega i mi se tak dojmil da ga moram ze svima vama podeliti, pa čujte ga i počujte pa recite jel ni dober

Ujde pijanac u tramvaj i sedne na kraj tramvaja. Nakon nekog vremena se izdere: - Si vi kaj ste z lieve strane ste kurve i lopovi a vi z desne budale! Si se okreneju i odmere ga al niko niš. Voze se oni dale kad opet on: - Si vi z lieve strane ste kurve i lopovi a vi z desne budale! Na to se s lieve strane digne jena postarejša gospa i se zdere na njega:
- Molim vas, ne budite prosti, ja u 20 godina braka nikad nisam prevarila muža!
Na to bu pijanec:
- Gospojoo, dajte molim vas, prejdite na desnu stranu!

Kaj da velim vić ne morem niš pisat morda bi se moral na godišnji malo hititi, vidim na vem svem brojaču da je poseta dosti dobra, nemrem se požaliti sam kaj malo komentara ima baš bi volel da čujem kaj drugi misliju o semu ovome, i još mi nekaj ni jasno, po kojima se kriterijuma blogi mećeju na ove kakti kul liste mi ni jasno, mislim da ima bollih blogi kaj bi se trebali najti na listi a i moj bi morda koji put mogel tam osvanuti, za sad tulike
- 12:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>