Nezaboravno



U ovom postu ću pisati o nezaboravnim jebanjima. Zauvijek ću pamtiti svoj prvi seks sa bivšim zato jer je bio jako loš, kratak i jako me je bolilo, a tako je bilo i idućih nekoliko puta. Također mi je ostalo u pamćenju kada mi je bivši prvi put lizao pičku i kad me je nastavio jebati nakon što sam svršila jer sam tada prvi put doživjela višestruki orgazam. To mi je bio najljepši osjećaj koji sam do tada osjetila.
Dobro sam zapamtila i izraz lica dok se jebe onog tipa s kojim sam završila na maturalcu.
Jedan od ljepših doživljaja mi ja bio i prvi seks s R-om kada je vani bilo hladno, kiša je padala po našim polugolim tijelima, bili smo na terasi jednog dječjeg vrtića, s koljenom sam namjerno išla po hrapavom zidiću jer bilo je toliko dobro da sam se jedino tako mogla suzdržati da ne budem preglasna i na taj način sam raskrvarila koljeno, ali tada to nisam osjetila. Toliko smo se izgrizli da smo tjedan dana kasnije još uvijek imali crnjavke, On je većinu vremena bio gore pa je imao crnjavke po koljenima, a ja po leđima. Unatoč tome bilo mi je jako dobro. Sjećam se da mi je za vrijeme toga seksa prošlo kroz glavu da sam stvarno s njime, da se događa to što sam tako dugo željela i da se jebem sa osobom koja mi je ljepša od svih koje sam do sada vidjela.
Bilo mi je jako dobro i jednom dok sam se jebala s R-om kod njega doma, u njegovom krevetu, na toplom, a vani je ilo nevrijeme, grmilo je i sijevalo, vjetar je trgao drveće i padala je jaka kiša. Vidjela njegovo lica obasjano svjetlosti od munje i osjetila sam njegovo toplo tijelo ispod svojega. Osjetila sam se sigurnom uz njega i to je bio jako lijep osjećaj. Dok je vani bilo jako loše vrijeme, ja sam s njime uživala na sigurnome.
I seks koji je bio dok je R došao s mora također je bio nezaboravan. Te večeri je bio nezasitan i prepun snage, prvi put smo se posve opustili i bili smo perverzniji nego ikada(o tome neću pisati jer još nisam spremna sa drugima podijeliti to, a i ne da mi se čitati u vašim komentarima da vi to nikad ne bi napravili jer to sam već odslušala od svoje najbolje prijateljice). Obično sam uvijek ja ta koja je nezasitnija i koja je uvijek za seks i tada mi se prvi put desilo da se više nisam mogla niti pomaknuti, a on je htio još. To mi je bio najduži seks do sada, u stvari više njih. Odmah nakon što bi svršio, samo bi promijenio kondom i bio je spreman za nastavak. On je prvi tip s kojim sam bila koji to može. Sve skupa je trajalo oko 4 sata i na kraju sam mu još drkala i pušila kurac jer nisam više bila sposobna za seks.
Mislim da su to neki od događaja koje ću još dugo vremena pamtiti. AKo vam se da pisati, imam jedno pitanje za vas: čega ćete se vi zauvijek sjećati?


27.09.2007. | 17:05 |
29 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Pročitala sam mnogo različitih blogova i primijetila sam da ima jako malo blogova u kojima pišete o seksu pa sam odlučila napraviti jedan takav blog. Ovdje ću otvoreno i iskreno pisati o svim svojim seksualnim iskustvima, saznanjima o seksu i svemu vezanome uz seks i pokušat ću ništa ne izostaviti. Nadam se da ćete mi ostavljati komentare u kojima ćete iskreno pisati svoja mišljenja ili iskustva…


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



Zanimljivi blogovi


Htjela sam ovdje staviti linkove na blogove koji su mi zanimljivi, ali kada sam ih počela gledati da odaberem koji će to blogovi biti, shvatila sam da ima previše toga i da skoro svi čije blogove čitam i koji čitaju moj blog imaju zanimljive postove i ne mogu izdvojiti neke koji su mi draži od ostalih. Preporučam svima koji čitaju ovo da ako žele posjete blogove od ljudi koji su komentirali na ovom blogu.

thumbup