Problem



Ovo će biti moj prvi post koji nema veze sa seksom na ovom blogu zato jer imam neke probleme koji me jako muče. Jučer na večer su došli rezultati za studentski dom. Kada sam vidjela rezultate, bila sam jako razočarana, tužna i osjećala sam se slomljeno. Nisam dobila mjesto u studentskom domu! Sada imam mjesec dana do početka faksa i nemam pojma gdje ću niti s kime živjeti. Za upad u dom mi je falilo 90 bodova… Da imam još jednu sestru ili brata koji se školuju dobila bi dom… Otkuda u Hrvatskoj toliko lumena koji su imali prosjek oko 5.00? Ja sam u 3.r. imala prosjek 4.64, a u 4.r. 4.59 i nisam uspjela dobiti dom, a mislila sam da je to dosta veliki prosjek… Svi koje poznam su se već dogovorili s kim će živjeti i našli su si stanove, ali dosta skupe stanove(od 200 do 250 eura mjesečno, mislim da je to pretjerano velika cijena). I ja sam se dogovorila sa jednom curom da ćemo biti cimerice, ali ona je dobila studentski dom, a ja nisam. Sad sam počela po internetu tražiti da li netko prodaje mjesto u domu, iznajmljuje stan ili traži cimericu. Još jučer popodne sam se veselila odlasku u Zagreb, studentskom životu, tome što ću biti blizu R-a, a sada se osjećam izgubljeno i beznadno.
Da li možda netko od vas koji ovo čitate želi prodati mjesto u studentskom domu ili zna nekoga takvoga? Da li možda netko traži cimericu ili zna neki stan koji se iznamljuje po povoljnoj cijeni(do 150 eura mjesečno)?
Znam da ovaj post izgleda kao neki oglas, ali ne znam odakle da počnem tražiti niti što točno tražim i trebala bi mi pomoć…


01.09.2007. | 13:28 |
13 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Pročitala sam mnogo različitih blogova i primijetila sam da ima jako malo blogova u kojima pišete o seksu pa sam odlučila napraviti jedan takav blog. Ovdje ću otvoreno i iskreno pisati o svim svojim seksualnim iskustvima, saznanjima o seksu i svemu vezanome uz seks i pokušat ću ništa ne izostaviti. Nadam se da ćete mi ostavljati komentare u kojima ćete iskreno pisati svoja mišljenja ili iskustva…


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



Zanimljivi blogovi


Htjela sam ovdje staviti linkove na blogove koji su mi zanimljivi, ali kada sam ih počela gledati da odaberem koji će to blogovi biti, shvatila sam da ima previše toga i da skoro svi čije blogove čitam i koji čitaju moj blog imaju zanimljive postove i ne mogu izdvojiti neke koji su mi draži od ostalih. Preporučam svima koji čitaju ovo da ako žele posjete blogove od ljudi koji su komentirali na ovom blogu.

thumbup