… samo za jednu noć …



U ovom postu ću pisati o seksu za jednu noć. Ja sam samo jednom imala seks za jednu noć u potpunom smislu tih riječi. To je bilo prije godinu dana, na maturalcu. Na maturalac sam išla u Grčku brodom, a na brodu su bili i Zagrebčani koji su također bili na maturalcu. U to vrijeme sam još uvijek bila u seksualnoj vezi sa svojim tada već bivšim dečkom, ali odnosi između nas su cijelo to ljeto iz dana u dan postajali sve hladniji i sve rjeđe smo se viđali.
Prije nego me počnete osuđivati zbog onoga što ću napisati, želim da uzmete u obzir da je to ipak bio maturalac, da sam cijelo vrijeme bila pijana i da danas žalim zbog svojih tadašnjih postupaka, a posebno zbog toga seksa do kojeg nije smjelo doći.
Već prvi dan maturalca dok smo se ukrcavali na brod sam vidjela dva dečka koji su mi se sviđali. Jedan je bio metalac, a drugi je bio emo. Metalac mi se sviđao zbog duge kose i lijepog lica, a emo zbog cipela(znam da zvuči smiješno i bezveze, ali dečko je stvarno imao lijepe cipele-vansice na cvjetiće) i dobrog tijela. Već prvi dan na večer sam se ljubila sa metalcem i nakon toga mi više nije bio zanimljiv, ali emo je ostao aktualan. Drugi dan maturalca sam na bazenu prvi put vidjela emo dečka sa njegovom curom pa sam odustala od njega, ali isti taj dan na večer sam se upoznala s njim i dosta smo se razgovarali pa me je ponovno počeo privlačiti. Tu večer ga nisam vidjela sa curom pa sam pomislila da mu je ta cura s kojom se je držao za ruku možda bila samo prijateljica. Iduće jutro smo se odvojili od Zagrebčana jer nismo bili u istom hotelu. Ponovno smo ih sreli kad smo se vraćali natrag brodom. Čim smo se ukrcali na brod, počela sam piti sa curama iz razreda. Dok smo popile svaka oko litru vina, deci metakse i malo nekog likera od višnje, dobile smo ideju da bi se mogle šetati po brodu i tražiti dečke koji nam se sviđaju da se slikaju s nama. Malo nakon što smo izašle iz sobe srele smo emo dečka pa sam ga tražila da se slika s nama. Jedva sam ga nagovorila da se slikamo. Nakon toga sam mu rekla da mi je jako lijep i da bi se htjela ljubiti s njim. On mi je prvo počeo pričati nešto u stilu da ima curu, ali su mu njegovi prijatelji s odobravanjem govorili da ode sa mnom i na kraju je rekao da se možemo ići razgovarati. Odveo me je u svoju sobu jer se je bojao da nas ne bi njegova cura ili neka njena prijateljica vidjela skupa (ne kužim zbog čega nije želio da njegova cura sazna da smo se razgovarali na samo). U njegovoj sobi smo se malo razgovarali, rekao mi je da mu se sviđam i da bi htio biti sa mnom, ali ima curu pa se boji da bi to ona mogla saznati, ja sam mu rekla da ja imam tipa s kojim se jebem i da niti ja ne želim da se sazna da sam bila s nekim drugim i da se želim samo ljubiti s njim i ništa više. Dogovorili smo se da ćemo se samo ljubiti, ali nakon kraćeg ljubljenja mi je stavio ruku u gačice i počeo mi je raskopčavati hlače. Oboje smo bili jako napaljeni i za par trenutaka smo se jebali na podu, pa smo sa poda otišli na krevet i nastavili dalje. Ne sjećam se detalja, ali se sjećam da je bilo jako dobro i da je imao jako debeli kurac. Takav kurac nisam vidjela prije niti poslije toga. Imam jako velike prste, ali nisam mogla rukom obuhvatiti cijeli njegov kurac. Jebali smo se oko dva sata, kondom to nije mogao izdržati pa je ispao. Malo kasno smo to primijetili, a dok smo primijetili ponovno smo nastavili dalje sa istim kondomom (to je bila velika greška). Malo nakon toga su neke cure iz njegovog razreda otvorile vrata njegove sobe (ne znam od kud im ključ) i dok su vidjele što se događa odmah su ih zatvorile. Zatim su došli njegovi prijetelji s kojima je bio u sobi i kucali po vratima da ih pusti unutra jer žele spavati. Tražio ih je da pričekaju još malo, ali oni su nastavili nabijati po vratima i vikati pa smo zbog toga morali završiti sa jebanjem i obući se. Pokušao me je izvesti van iz sobe da me nitko ne vidi, ali vidio me je jedan od tih njegovih prijetelja, a kasnije me je vidio još jedan tip iz njegovog razreda. Idući dan su svi koji su bili na brodu i govorili hrvatski znali da smo se pojebali, a njega je uz to ostavila cura. Nakon toga smo se nekoliko puta sreli na brodu, ali smo se pravili kao da se ne poznajemo, on je izgledao jako loše, meni je bilo žao zbog svega, ali više ništa nismo mogli promijeniti.
Dok sam se vratila s maturalca kasnila mi je menga, kupila sam test za trudnoću, bio je negativan, par dana nakon toga stigla je menga. Na sreću, za mene je sve dobro završilo, ali nije bilo dobro za tog tipa s kojim sam bila.
Zanima me što vi mislite o seksu za jednu noć, da li ste to radili, da li vam se sviđalo?


27.08.2007. | 18:59 |
21 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Pročitala sam mnogo različitih blogova i primijetila sam da ima jako malo blogova u kojima pišete o seksu pa sam odlučila napraviti jedan takav blog. Ovdje ću otvoreno i iskreno pisati o svim svojim seksualnim iskustvima, saznanjima o seksu i svemu vezanome uz seks i pokušat ću ništa ne izostaviti. Nadam se da ćete mi ostavljati komentare u kojima ćete iskreno pisati svoja mišljenja ili iskustva…


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



Zanimljivi blogovi


Htjela sam ovdje staviti linkove na blogove koji su mi zanimljivi, ali kada sam ih počela gledati da odaberem koji će to blogovi biti, shvatila sam da ima previše toga i da skoro svi čije blogove čitam i koji čitaju moj blog imaju zanimljive postove i ne mogu izdvojiti neke koji su mi draži od ostalih. Preporučam svima koji čitaju ovo da ako žele posjete blogove od ljudi koji su komentirali na ovom blogu.

thumbup