Predobro



Dok sam spavala u krevetu, oko 2 u noći, dobila sam poruku od R-a da ako mogu u 3 dođem na naše staro mjesto i ako mogu da donesem nekakvu deku. Na moju veliku sreću poruka me je probudila. Malo sam razmišljala da li je to vrijedno ustajanja iz kreveta i zaključila da će se najvjerojatnije isplatiti. Došli smo u isto vrijeme na dogovoreno mjesto. Rekao mi je da me želi odvesti na njemu najljepše mjesto na svijetu, ali tamo dugo nije bio pa više ne zna kako tamo izgleda. Odveo me je na jedan mali brijeg blizu centra grada. Nisam mogla vjerovati da tako nešto postoji tako blizu centru. Taj brijeg je okružen drugim, većim bregovima i ne vidi se sve dok ne dođeš do njega. Dosta je strmo do vrha, ali se penjanje isplati. Tamo smo rasprostrli deku, Ljubili smo se, grlili, gledali zvijezde, oblake i tu predivnu prirodu… Zatim smo se počeli skidati, ja sam se sjela na njega i počeli smo se ševiti. Seks je bio predobar. Prvo sam sjedila na njemu okrenuta tako da vidim njegove noge, pa sam se okrenula da mu vidim lice. Najviše što mogu sam se nabila na njegov kurac, zatim sam ležala na njemu i radila ono što oboje najviše volimo (lagani pokreti tijelom gore dolje, to sam već pokušala opisati u nekom postu)… Kod svake poze sam svršila, a kod one zadnje sam kao i uvijek dok to radim cijelo vrijeme svršavala, a i on je za vrijeme toga svršio… Nakon seksa smo nastavili ležati goli jedan pokraj drugoga u zagrljaju… Inače više volim dok ja ležim i ništa ne moram raditi, nego samo uživam(izuzev one meni omiljene poze), ali ovaj put mi je bilo stvarno super.


23.08.2007. | 12:42 |
14 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Pročitala sam mnogo različitih blogova i primijetila sam da ima jako malo blogova u kojima pišete o seksu pa sam odlučila napraviti jedan takav blog. Ovdje ću otvoreno i iskreno pisati o svim svojim seksualnim iskustvima, saznanjima o seksu i svemu vezanome uz seks i pokušat ću ništa ne izostaviti. Nadam se da ćete mi ostavljati komentare u kojima ćete iskreno pisati svoja mišljenja ili iskustva…


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



Zanimljivi blogovi


Htjela sam ovdje staviti linkove na blogove koji su mi zanimljivi, ali kada sam ih počela gledati da odaberem koji će to blogovi biti, shvatila sam da ima previše toga i da skoro svi čije blogove čitam i koji čitaju moj blog imaju zanimljive postove i ne mogu izdvojiti neke koji su mi draži od ostalih. Preporučam svima koji čitaju ovo da ako žele posjete blogove od ljudi koji su komentirali na ovom blogu.

thumbup