Bolesti



Ovaj post pišem zato jer iako smo svi svijesni da to postoji, mislimo da se nama ne može desiti pa ima dosta ljudi koji se zaraze, a to se moglo spriječiti(i ja sam jedna od njih). Pri tome ne mislim na toliko često spominjani AIDS nego na sve spolno prenosive bolesti.
Prije više od dvije godine sam započela vezu sa svojim bivšim(to mi je prvi i jedini dečko s kojim sam bila u pravoj vezi za koju su svi znali). Bio mi je jako lijep i sladak, na prvi pogled sam se zaljubila u njega. Jako puno smo se družili i jako smo se zbližili, u potpunosti sam vjerovala u sve što mi je pričao, bila sam ludo zaljubljena i nisam vidjela njegove mane koje sada primjećujem i pitam se što sam vidjela u njemu. Nakon malo više od tjedan dana veze smo se prvi put poševili. Bilo je predivno! Nakon toga se često znalo desiti da sam mu htjela lizati ili barem poljubiti kurac, a ponekad sam htjela i seks bez kondoma za koji svi znamo da je mnogo bolji od onog sa kondomom. On je sve to svaki put odbijao, čak i dok sam bila posve sigurna da su mi neplodni dani. Tek nakon tri mjeseca naše veze mi je priznao da ima neizliječivu spolnu bolest, genitalni herpes. To je dobio od neke ženske koja mu je pušila kurac dok je imala herpes. Do tada nisam imala pojma da se to sa usta može prenesti i na druga mjesta. Bila sam šokirana. Ja sam njemu cijelo vrijeme vjerovala i nisam niti pomislila da bi mi nešto prešutio, a on je meni prešutio nešto tako važno. Da sam to znala ne bi ga toliko gnjavila da hoću seks bez kondoma i bila bi mnogo pažljivija. Na sreću, nisam se zarazila od njega tom neizliječivom bolešću, ali sam zato za vrijeme dok sam bila s njim dobila jednu drugu bolest na još neutvrđen način. Više se ne sjećam točnog imena bolesti(nešto na T, sa iscjetkom i peckanjem), ali se sjećam da nije bilo ugodno. Oko 2 mjeseca sam se mučila sa mazanjem 3x dnevno nekom kremom, a kad nije teko prošlo i sa vaginaletama.
Godinu dana prije toga, dok sam još bila djevica, također sam imala neku spolnu bolest, to je bila gljivična upala kandida. Bilo me je sram reći mojima doma za to jer sam znala da će odmah pomisliti da nisam djevica iako sam bila i bojala sam se njihove reakcije, ali sam također znala da se to treba liječiti, a da to ne mogu sama. Rekla sam sve mami, ona me odvela k doktorici koja je odmah znala što imam i bila sam izliječena bez posjeta ginekologu.
Sad sam vam napisala sve o svojim spolnim bolestima, a znam i za svoje bliže prijateljice da su sve imale barem jednu spolnu bolest. Nedavno sam o toj temi razgovarala sa R-om i saznala sam da je i on imao kandidu, ali on je to dobio od neke cure i također mu je trebalo mnogo vremena da se izliječi. Za njega sam sigurna da nema nikakvu spolnu bolest jer redovito ide na testiranja i zdrav je.
Imam mnogo ljudi koji su barem jednom imali neku spolnu bolest, a neki je imaju i sada. To sam shvatila tek nedavno, a do tada sam mislila da se to meni ne može desiti i da je jako malo ljudi imalo spolnu bolest. Mislim da se toga ljudi ne bi smjeli sramiti i da bi o tome trebali otvoreno razgovarati jer se jedino tako može smanjiti širenje tih neugodnih bolesti. Ako netko od vas ima drukčija saznanja ili iskustva, ako imate drukčije mišljenje o tome, voljela bih da to napišete pa da saznam i tuđa stajališta o tome. Pokrenula sam ovu temu jer mislim da se premalo govori o njoj i nadam se da će vas koji ovo čitati potaknuti na razmišljanje i na veći oprez.


20.08.2007. | 16:55 |
13 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Pročitala sam mnogo različitih blogova i primijetila sam da ima jako malo blogova u kojima pišete o seksu pa sam odlučila napraviti jedan takav blog. Ovdje ću otvoreno i iskreno pisati o svim svojim seksualnim iskustvima, saznanjima o seksu i svemu vezanome uz seks i pokušat ću ništa ne izostaviti. Nadam se da ćete mi ostavljati komentare u kojima ćete iskreno pisati svoja mišljenja ili iskustva…


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



Zanimljivi blogovi


Htjela sam ovdje staviti linkove na blogove koji su mi zanimljivi, ali kada sam ih počela gledati da odaberem koji će to blogovi biti, shvatila sam da ima previše toga i da skoro svi čije blogove čitam i koji čitaju moj blog imaju zanimljive postove i ne mogu izdvojiti neke koji su mi draži od ostalih. Preporučam svima koji čitaju ovo da ako žele posjete blogove od ljudi koji su komentirali na ovom blogu.

thumbup