Upadi



Zanima me na koji način prilazite osobama koje vam se sviđaju i s kojima želite nešto pokazati te kakvi uleti najčešće pale kod vas, koji su vam bili najgluplji, a koji najzanimljiviji... Ja nemam neki poseban način za to. Jednostavno priđem dečku koji mi se sviđa, kažem mu da mi se sviđa i pitam ga da li se želi ljubiti sa mnom, ili ga pitam da li želi izaći sa mnom van iz prostora u kojem se u to vrijeme nalazimo, ili da li se želi prošetati sa mnom... Najmanje mi se svidio jedan ulet kad mi je taj dečko prvo poslao poruku u kojoj mi je napisao da sam lijepa i da hoće ići sa mnom na kavu, a kad sam ga pitala tko je on, napisao mi je da je on najljepši dečko iz 2.a razreda u koji idu svi lijepi dečki(ja sam u to vrijeme išla u 1.r.), a kad sam se našla s istim tim tipom, kod upoznavanja mi je pružio ruku i predstavio se ja sam prezime, ime prezime(ko James Bond). Ne znam zašto, ali takvi dečki mi se ne sviđaju i mislim da su umišljeni, a najbolji ulet je imao R koji mi je rekao da sam mu toliko lijepa da bi mi dao da se popišam po njemu(mislio je ozbiljno, to mu je fetiš) i nakon toga me počeo ispitivati koji su moji fetiši i dao mi je svoj broj da mu se javim ako ikad poželim raditi s njim nešto perverzno... Tjedan dana nakon toga sam mu se javila i tako je sve ovo što još uvijek traje počelo...


16.08.2007. | 09:00 |
13 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Pročitala sam mnogo različitih blogova i primijetila sam da ima jako malo blogova u kojima pišete o seksu pa sam odlučila napraviti jedan takav blog. Ovdje ću otvoreno i iskreno pisati o svim svojim seksualnim iskustvima, saznanjima o seksu i svemu vezanome uz seks i pokušat ću ništa ne izostaviti. Nadam se da ćete mi ostavljati komentare u kojima ćete iskreno pisati svoja mišljenja ili iskustva…


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



Zanimljivi blogovi


Htjela sam ovdje staviti linkove na blogove koji su mi zanimljivi, ali kada sam ih počela gledati da odaberem koji će to blogovi biti, shvatila sam da ima previše toga i da skoro svi čije blogove čitam i koji čitaju moj blog imaju zanimljive postove i ne mogu izdvojiti neke koji su mi draži od ostalih. Preporučam svima koji čitaju ovo da ako žele posjete blogove od ljudi koji su komentirali na ovom blogu.

thumbup