Večer



Jučer na večer u pola 10 sam došla k R-u. Imali smo jako malo vremena jre su se njegovi trebali vratiti s mora oko 11 pa je on u početku htio da se prošećemo po centru grada i razgovaramo jer se bojao da bi njegovi mogli doći dok sam ja tamo, ali ja sam bila jako napaljena, počela sam ga strastveno ljubiti, stavila sam ruku u njegove gaće i odmah je i on bio za to da se ne šećemo. Bili smo u njegovoj sobi i ubrzo smo bili goli... Prvo je on bio na meni, jebao me je jako dobro(ulazio je najviše što je mogao u mene, bio je strastven, nepredvidljiv i brz), onda je stavio moje noge na svoja ramena i nabio ga je u mene najviše što je mogao(predivan osjećaj), žestoko me je izjebao, svršila sam 2 puta, a onda sam ja bila na njemu. Prvo sam skroz sjedila na njemu i nabila se do kraja na njegov kurac i radila polagane pokrete, a onda sam se legla na njega i išla gore-dolje(kurac ne ide unutra-van nego od jedne strane pičke na drugu stranu, to nam je najdraže i taj osjećaj se na niti jedan drugi način ne može postići, a toliko je dobro da ne znam kako bi vam to opisala...) dok sam to radila mi je stavio prst u guzu pa sam svršila. Nakon toga sam čučala nad njim, a on je sve radio, pa me je doslovno prebacio na leđa i ponovno je on bio na meni i žestoko me je jebao dok sam ja cijelo to vrijeme svršavala. Svršio je u mene(to jako rijetko radi jer se boji da bi se moglo nešto dogoditi i da bi mogla ostati trudna, uz to moram napomenuti da mislim na seks sa kondomom). Zatim smo kratko vrijeme ležali jedno pokraj drugoga u zagrljaju i gledali se(nakon 10 mjeseci još uvijek ne mogu vjerovati da se ševim sa nekime tko je toliko lijep kao on), a onda smo se morali obući da ne bi došli njegovi i tako nas našli. Obučeni smo se još malo razgovarali, pokazivao mi je svoje najnovije radove(bavi se digitalnom fotografijom, fotomanipulacijom, apstraktnom umjetnošću i općenito dizajnom) koji su u zadnje vrijeme postali jako dobri. Pogledala sam na sat, već je prošlo 11 pa sam morala ići. Na brzinu smo se oprostili i dogovorili da ćemo se danas ponovno vidjeti.


10.08.2007. | 10:03 |
22 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Pročitala sam mnogo različitih blogova i primijetila sam da ima jako malo blogova u kojima pišete o seksu pa sam odlučila napraviti jedan takav blog. Ovdje ću otvoreno i iskreno pisati o svim svojim seksualnim iskustvima, saznanjima o seksu i svemu vezanome uz seks i pokušat ću ništa ne izostaviti. Nadam se da ćete mi ostavljati komentare u kojima ćete iskreno pisati svoja mišljenja ili iskustva…


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



Zanimljivi blogovi


Htjela sam ovdje staviti linkove na blogove koji su mi zanimljivi, ali kada sam ih počela gledati da odaberem koji će to blogovi biti, shvatila sam da ima previše toga i da skoro svi čije blogove čitam i koji čitaju moj blog imaju zanimljive postove i ne mogu izdvojiti neke koji su mi draži od ostalih. Preporučam svima koji čitaju ovo da ako žele posjete blogove od ljudi koji su komentirali na ovom blogu.

thumbup