Prvi put



R je još uvijek na moru pa se ne dešava ništa osobito. Zato ću malo pisati o prošlosti. Afrodita mi je dala ideju da bi mogla pisati o svojim prvim seksualnim iskustvima. Prvi puta sam dodirnula nečiji kurac prije malo više od 2 godine, zadnji dan škole. Bila sam jako pijana i ne sjećam se točno kako je taj tip izgledao, sjećam se samo da je imao kratku kosu, bio je manje ružan od ostalih dečki koji su bili oko mene, a meni se barilo pa sam došla do njega i pitala ga da li se hoće šetati sa mnom, primila ga za ruku i odvukla od ostalih, da budemo sami. Nakon dužeg ljubljenja i sjedenja njemu u krilu, stavio je ruku pod moju majicu. Pitao me je da li sam ikad išla dalje od ljubljenja s nekim(odgovor je bio ne). Htio se jebati sa mnom, ali to nam nije uspjelo. Više puta je pokušao staviti svoj kurac u mene, ali to me jako bolilo(nepodnošljiva, jaka bol), bila sam toliko uska da je u mene mogao staviti samo mali prst, a sve ostalo me je jako bolilo. Dok sam došla doma i išla se istuširati primijetila sam da su mi gaćice krvave. Tjedan dana nakon toga sam upoznala svojeg bivšeg dečka. Njega ću zvati V. Čim smo se upoznali smo se zbarili, razmijenili brojeve, idući dan mi se javio, otišli smo na kavu, odmah sam se zaljubila u njega(ne kužim što sam vidjela u njemu). Par dana nakon što smo se upoznali odveo me k sebi doma. Niti on me nije uspio poševiti jer sam bila uska i jako me je bolilo. S njime sam prvi put svršila dok mi je drkao pičku(to mi je bilo nešto posve novo, dotad neotkriven osjećaj bolji od ičeg do tada). Mislila sam da ću zauvijek ostati djevica zato jer me je jako boli svaki pokušaj seksa, ali nakon mjesec dana veze smo se konačno uspjeli prvi put poševiti. Bila sam jako pijana jer tu bol ne bi uspjela podnijeti trijezna pa se baš i ne sjećam svega, a i kratko je trajalo, tek toliko da budem konačno razdjevičena i da me ne boli dugo vremena. Nakon toga me više ne boli dok se jebem i svaki put je bolji od onog prethodnog.


28.07.2007. | 17:08 |
10 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Pročitala sam mnogo različitih blogova i primijetila sam da ima jako malo blogova u kojima pišete o seksu pa sam odlučila napraviti jedan takav blog. Ovdje ću otvoreno i iskreno pisati o svim svojim seksualnim iskustvima, saznanjima o seksu i svemu vezanome uz seks i pokušat ću ništa ne izostaviti. Nadam se da ćete mi ostavljati komentare u kojima ćete iskreno pisati svoja mišljenja ili iskustva…


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



Zanimljivi blogovi


Htjela sam ovdje staviti linkove na blogove koji su mi zanimljivi, ali kada sam ih počela gledati da odaberem koji će to blogovi biti, shvatila sam da ima previše toga i da skoro svi čije blogove čitam i koji čitaju moj blog imaju zanimljive postove i ne mogu izdvojiti neke koji su mi draži od ostalih. Preporučam svima koji čitaju ovo da ako žele posjete blogove od ljudi koji su komentirali na ovom blogu.

thumbup