SEKS,SEKS I SVE VEZANO ZA...SEKS! https://blog.dnevnik.hr/seks17

ponedjeljak, 15.01.2007.

Prvo seksualno iskustvo?

Pa evo kako je moj blog samo copy paste, odlucila sam ti napisat svoje misljenje...ne znam koliko imas godina i sve to al nemoj brzat s time...uvijek imas vremena to napravit!Nemoj to napravit ono da bi probala ili da bi rekla ja sam se jebala... jednom ces se pokajat mozda a posije jebanja nema kajanja... nemoj dat prvom decku koj ti kaze volim te i skinuo bih ti onu zvjezdu s neba koju pozelis...ak je decko s tobom zbog tebe a ne radi seksa taj je pravi!Onaj koj te voli i kojem je stalo do tebe pocekat ce s tim i nece nis forsat...Nemojte se deckici ma svi koji ono medu nogama uvrjedit al... cure svi muski su vam kurve i svi bi samo jedno!Dobro ne svi nek vecina!Al ak imate svoj karakter i kazete ne dam i gotovo ak mu je stalo ostat ce s vama a ak ne dat ce vam kosaricu...
Nemas kaj izgubit ak pocekas dok ne budes 100% sigurna sama dal ti to zelis a ne da ti drugi pisu kaj trebas (ko recimo ja) ak mislis da zelis trebas moras kaj god onda napravi to jer sam ziher da budes napravila bez obzira kaj ja pisala... tak da.. da... valjda sam ti pomogla :D
kissy kissy svima!

15.01.2007. u 23:31 • 16 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Naći će se koja slikica vezana za seks,neke pričice a ostatak ćemo vdijeti...

Free Web Counter
Free Web Counter



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ako želite poslat nešto ili pitat slobodno pošaljite mail s bilo kakvim pitanjima:

seks17@net.hr

na taj mail mi se možete javit ako želite pričat sa mnom preko msn-a