ZET, Zagreb

31 srpanj 2017

Žale se neki izvan Zagreba da im je ovih dana vruće. Reko' svi u Zagreb, dragi moji, tu je ugodnih 18 - 20 i nema sunca ni gužve i niko ne smrdi u tramvaju, a koji (tramvaji) voziju izuzetno redovno. Dugo niš pa 7 pa tri 14-ice pa 7 kojeg vozi neko nabrijan na najjače, vidiš da celi tramvaj nekak živčano blesiče još izdaleka! A na stanici vidi u špiglu jamačno! i vozač/ica da se jedva penjem uz one češke štenge, zatvara vrata mamu mu/joj jebem, skor mi je guzica vani ostala! Kak bum ušla sve da i mogu kad svi imaju karticu za 4 kn i stoje u redu za automat - a ko ulazi nije bitno, ono: štaka i jedna noga ušli a rit i druga noga buju došle s hitnom za njima!

Danas je jedan lik tak zabazdil na sinoćnji alkohol i češnjak (da je bar jutros presekel s Badelovim konjakom kak je jedan lokalni objašnjaval drugomu, sad su oba badelizirani na Mirogoju), jasno, zadnji put ga je oprala babica u bolnici. Ja sedim i čitam neku razliku za struju od 6 glavi (i dobro da sam sedila), skor mi prvo pozlilo od cifre al sam si nabila taj račun na nos da se ne spovraćam od jedinstvenog ljudskog smrada. Međutim, lik ispred mene nije kužil točno ko smrdi, pogledal me s mržnjom i otišel stajati otraga. Istina, i ja sam pogledala njega pa sam skužila da to nije on smrdež nego onaj ispred njega koji usput budi rečeno očito ne zna ni kaj je to šampon. Batemorskipas, da mi je tak masna kosa s Čarlijem bi ju oprala!

Jučer sam pak htela izaći na Trgu al je i taj neki pak a kaj je bazil na trulu masnoću sišel baš na Trgu, fala mu. Ustvari nikad do sad nije na Trgu sišlo tolko ljudi pa mislim da razlog i taj isuse, zrak je bil masni, zbljuv!

Na povratku na klupu u hladu tam kod Stjepana Radića sel tip tak da se niko nemre sesti kraj njega pa smo se nas tri matrone ugodno sunčale na drugoj. A i bolje jer je i taj malo "daval" od sebe. A kad je počel po Bandiću da bog mater hercegovsku, da samo ciganima daje, da treba biti cigan, onda buš sve dobil - na kraju raspalio neku cigansku izvrsnim baritonom i titrajem glasnica (kak sam to lepo rekla) batesova tak original da sam si misla cobra pa ti si njihov, samo mu je harmonika falila. Uglavnom ak si cigan Bandić maltene sredi da je temperatura atmosfere ovih dana oko tebe automacki snižena za 10-12 stupnjeva Niveski.

Nekaj lepo za kraj: Pritisnem vožnju od 30 minuta i prislonim karticu od ulaza u instituciju di sam još kratko zaposlena. Dolazi kontrolorka i ja joj dajem ZET-ovu karticu, ona kontrolira na onom robotu i veli - gospođo ova kartica..... I meni sine. Reko ne znam kak vi al ja ne funkcioniram: Pokažem kartonček od jutros i velim glečte to je od odlaska na terapiju (vidi štaku) - a ovde na kartici još imam 6 kn i znate, al sam ja za povrat krivu karticu pritisnula na automat. Vrućina, godine, ludo, a vi vjerujte il ne. Žena se smije, veli kaj imam dozvolu štampat sad 4 kn, reko zadovoljstvo je na mojoj strani. Vraća žena ZET-ovu i veli - znate već znamo ko nam laže, a ovo vam je tak šašavo da vam jednostavno moram verovati. Nekidan mi je jedna gospođa pružila karticu od tekućeg računa al nisam htela uzeti, nije mi dala PIN. Eto i to se događa.

Inače ljeto traje od 21. 6. do 23. 9. tak da se oni koji naiđu u Zagreb ne čude, i kod nas je vruČO.

Oznake: ljeto

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.