Ne kužim žene, zapravo, jadni muškarci

07 siječanj 2017

Celi život mi govoriju - a kaj se čudiš.

Pa smo došli do faze da smo ne sazreli nego smo ušli u neku starost i sad se svi čudiju. Što znači da sam napredna odavno.

Pridržiš nekom vrata taj stane gleda, provjerava i - čudi se. I obrnuto, i ja se čudim jelte.

Prijateljica na FB-u promijeni boju kose na drastično - od prirodne plavuše, slatkih crta lica, prva asocijacija ti je kad ju vidiš da je jedna medena vjeverica, tako smo ju jedan meni njen nepoznati prijatelj i ja zvali. Vjeverica. Da je njoj to smešno. Veli gle svatko od nas sliči nekoj životinji, eno onaj američki precjednik, jr. Buš, no, živi čimpanza, dobro. I dakleč ona se poblajha u črleno da se zbljuvaš na najjače, ne sliči ni na što, postarala se za 25 ili 26 godina, očajnooooooooooooooooo. Sam rekla OOOOOOOOOOOOOOO???

I tako ona objavi svoju fotku s tom crvenom kosom ne da joj ne stoji, ne pristaje, ne paše, ne sliči ni na što, očaj, promjena drastična, vrišti ta kosa sa 50 i nešto, cIIIIIRKUUUUUUSSsss


Piše u komentaru:

Nekak si mi drukčija na ovoj slici.

Ja poppizdimmm i napišem:
Promijenila je olovku za oči.


A ona - za koju sam misla da mi je prijateljica, dakle nije više, veli - e, da, vidiš Sekaaa, slabi ti vid.

mrš!

Oznake: kosa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.