Medice, cura te ipsum

12 travanj 2016

Povećanje dopunskog za 19 kn, hitna bezrazložna 150, ko je tu više pametan, kak znati da si za hitnu. Izvoliš doma ili preživeti ili lepo geknuti i onda dođu oni, a ne dođu, onda te preuzme "hitna" iz Gajeve ono Umrite kod nas mi imamo najcrnju mrtvačku opremu ili Stalne mušterije imaju popust - i zakopaju te al to i tak nije tvoja briga kad te više niš ne boli.

Zoveš doktoricu ona veli neće pričat, pitaš sestru, veli zovite hitnu, zoveš hitnu oni vele kad vam radi doktorica, veliš sad, onda odite lepo u pizdu materinu, kaj zovete nas kad vam radi doktorica (osobno iskustvo), onda ti neko uvali strani lijek sumnjivog podrijetla i kužiš da si se navlekel na neku drogu, al fućka ti se, više te niš ne boli (ja bi napisala da imam još jednu dozu doma al se bojim da mi neko ne provali radi iste, tak da niš).

Ili: Čekaš ćuku i pol i sretan kaj si tak brzo došel na red skužiš da buš još sedil u sobi sa histeričnom sestrom koja ne zna ko joj glavu nosi od ovog ludog naselja još luđih pacijenata. Kad ju pitaš nekaj sasvim jednostavno, žena vadi neku knjigu i traži, ili zove kolegicu, kao čemu služi Andol...

I kroz ta zatvorena vrata čuješ kak baba priča kak je prije 50 godina došla s mužem i decom u Zagreb i sve o rodbini i susectvu. Pa se pitaš jebote kaj nije dala babi uputnicu za psihijatriju nego radi psihijatrijske bolesnike od nas kaj moramo čekati u smrdljivoj čekaonici bez prozora, svi na nekaj smrdiju... Kad babac konačno izađe i preuzme ju sestra, ti otvoriš vanjska vrata i obratiš se ostalim kaj čekaju: Evo ova je baka ispričala sve od dolaska u Zagreb prije 50 godina, ja sam lucidan a pamtim ko slon, pamtim otkad sam imal 6 meseci, tak da slobodno odete po sendviče i neko piće, ja bum nutra bar 3 sata, sreća vaša kaj brzo pričam!

Pa ti pozli, boli te buša za poludit. Nemreš jesti. A to je zadnji stadij panike. Subota, nema doktorice, ili ima al nisi provjeril, ni zmija noge ne krije ko zdravstveni radnici informaciju kad su vikendom dežurni, nema takve državne tajne (i ovak ih čujem više nema). Tebi zlo. Sereš crno, misliš jel sam valjda neki ugljen ili nekaj kaj tak oksidira, nemreš više, muka ti je. Žena zove hitnu, vele noge na povišeno i uzimati tekućinu. Za dva sata poludiš, sedneš se u svoj auto, riskiraš svoj i tuđe živote i odeš na hitnu. Tam te zadržiju, potroše hektolitre infuzije i transfuzije, zguraju ti crevo u bušu, kak si gladan, nije ti teško ni to podnesti, zakrpaju neku rupu u želucu, veliju pukel vam je čir, zakrpano, ajmo doma. Ma nije meni kaj mi je pukel čir, navodno su od toga neki geknuli, nego mi je laknulo kaj nisam moral platit 150 kuna, toooo buraz!!! Znači nisam ja bez veze došel, yes! Jest da mi nisu dali niš za papati i svud su mi cevi rivali, al nisam moral platit 150 kuna!!!

Pitali su me na hitnoj zakaj nisam zval hitnu neg sam tak dugo čekal. Kaj da im velim - Ko je tu idiot? Pa sam rekel - čujte ja sam obožavatelj Hitne, ni Mišu Kovača tak ne voliju ko kak ja volim Hitnu. Veli meni žena - micek ajmo se prošetat, ja velim jesi ti normalna jebote, već dva sata sam doma, koja šetnja, ja moram na hitnu! Moj jedini ponos i dika, cilj u životu, hobi, inspiracija, svrha mog života je Hitna!!!

Oznake: Zdravlje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.