B

15 studeni 2015



Kak mi je teško ujutro i ustati u novi dan osim ak je u frižideru nekaj fino, tak mi je bilo teško otići kumi Blanki po gajBu za kuša (kuš na turskom znači ptica), 4 tramvajske stanice od mene. Blanka (horoskopski jedinstveno pozitivni Bik) je zapravo jedina i reagirala na moj vapaj – trebam gajBu. Hvala Blankici! Popila sam kavu s njenom svekrvom Brankom jer je Blanka bila po dužnosti vani. A kava: To je jedna uvijek izvrsna kava, jer ju kuha mama od Bože. Kava Bestseller.

Zemem gajBu i odem u Aveni Mala (tak se po tramBajima čuje izraz za Avenue Mall, prosim lepo) u ZOO centar ili tak nekei i mlada žena mi sve oBjasni i veli aaa - vi ste već Bili tu jednom i niste se odvajali od papiga…Veli bili ste sa kćerkom (lepo mi je kći onomad rekla da sam predosadna i da idemo). No dobro cura kak me prokužila, oće mi uvalit 120 proizvoda koje opće ne treBam za orlušinu. Bar ne za početak. Ali znam ja svoj alter ego, nisam uzela karticu, samo sto kuna, neš majci, dobro. Ispričam se do sitoga tam s nekom meni nedostižnom papigom (košta dve moje plaće) i pomalo uvređena kaj mi nije rekla doBar dan odem jelte,usput sam kupila i oljuštene koštice od suncokreta, nek se nađe, nenormalno.

Apsolutni je presedan kaj se celi dan nisam opće setila išta pojesti, eto kaj sreća dela.

Zvoni popodne po dogovoru Biba i veli - evo naas. Sjurim se niz štenge, kolko to ja još jelte mogu, ono stoji Biba s Biciklom i prijatelj joj, Dvometraš simpatičan al baš na prvu, pa maksimalno, a još i s Bijelom vrećom. Procijenim da je Bicikl i dalje Bibin a da bi u Bijeloj vreći mogla biti papiga koju očekujem već dve godine, mislim slonica bi se porodila, kaj jedna papiga zlegla. Jer sam se ja premišljala bih li mačku ili pticu i tak.

Zahvaljujući kaj ovo dvoje dragih ljudi zna s retardiranima, sve smo se mi Brzo dogovorili: i da je papigi potrebno društvo i da je ispala iz gnijezda pa se još nije zaljuBila (te papige moraju imati društvo, vjerojatno se sve izležeju u doba Blizancih) pa bum ja sad ta druga papiga koja joj treba jer je to takva vrsta kokoši, odlično, možda opernatim. Ispričam ja gosponu Josipu da sam imala papige ko mala i da sam ih vrtila u gajbi oko sebe, veli on – Biba, sam dobro čul, ona je vrtila gajbu s papigama, idemo mi, vraćam papigu doma. Reko čekajte, to je bilo prije 40 godina. Čini mi se da sam vidla da ga je Biba vlekla za rukav, heheh...

No uglavnom morali smo otići iz tehničkih razloga koji se zovu hranilica-se-nemre-naštimat-na-gajbu-vjerojatno-nije-original i čovek je ušel u najneuredniju sobu koju je ikad videl, džentlmenski je prešutil sve, zadovoljan s mjestom di bu PTIIIIČICA, DAJ PUSU PUS PUS – tak sam naime prozvala papigu, oBitavala.

Ma kad sam konačno vidla tu malu papigicu - Bebicu, slatkica mala uznemirena, ma tepala sam joj ko napušeni krele. Ako dragog gospona Josipa taj blentavi izljev nježnosti nije uvjerilo da – dajem-papigu-u-dobre-ruke, može ga uvjeriti samo onaj gore.

Poludila sam od sreće, pojela nekaj na silu da mi ne pozli i zovem sineka da vidi dođi videti, hallo, dam ti cenera, daj dođi videti moju - PTIIIIIČICA, DAJ PUSU PUS PUS.

Da on nemre, (NEĆE!) da sad ide večerat, reko nemoj mali zezat, dobiš cenera, ma odi vidi ptiiiičicu. Neće. Ajde, bum ti majonezu kupila…. I dođe on onak kao nek-ti-bude-kad-si-dosadna-a-osim-toga-sam-joj JA!!!! – moral-ići-po-pijesak-u A. M.jer-si-matora-i-nemreš-nosit-5-kila! i kad ju je videl, paaa pogleč paaa hm – slatka je. Gle kak je lepa. Kak je nekak posebna. A kak ima lepe bojeee???. Pa ne krešti. Aha. Mama, a kaj će ti zapravo papiga?
Sinek, velim ja: Tvoja prijateljica Renata (koja ima sina starog ko on samo je strpljivija majka od mene) isto ima papigu! E, al on Renatu jako voli: Oooooojojojojo pa da, viš, zapravo je dobro imati papigu.

Još triput je dolazil. Niš mu nije jasno.

Čuj mama, veli on, ja znam da bu ona sad tebi glavna (se to možda zove ljuBomora??) ali ja te molim da i dalje svaki dan skuhaš i ne zanemariš svoje kućanske oBaveze.

Sve si mislim, možda počnem i prašinu Brisat. Sinek, ne moraš niš samo se veseli kaj imamo papigicu, kuhala bum ti svaki dan ko i do sad. I nemoj krasti sjemenke od suncokrekta kaj sam nakupovala za papigicu u Prehrani, bum ti posebno kupila.

Sretna sam ko Beba!

Oznake: papigica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.